Skvele! Treba vymenit dalsich ludi a vsade a rychlo. Hned budu objasnene zlociny, pachatelia potrestani, rozpocet bude v pluse, zdravotnictvo uplne zadarmo a konecne mozno budu aj dvojnasobne platy. Len treba vymenit aj upratovacky.
Skvele! Treba vymenit dalsich ludi a vsade a rychlo. Hned budu objasnene zlociny, pachatelia potrestani, rozpocet bude v pluse, zdravotnictvo uplne zadarmo a konecne mozno budu aj dvojnasobne platy. Len treba vymenit aj upratovacky.
Juniori maju, zda sa, celkom slusnu obranu, podla poctu inkasovanych golov.
Politicke cistky, co dodat. Zda sa, ze sucasna vladna koalicia robi vsetko pre to, aby sa etablovala ako trvaly vitaz volieb. Volby o styri roky jednoducho vyhrat nedokaze (hoci nachylnost slovenskeho naroda na zblbnutie stranami na jedno pouzitie hranici s patalogiou hazardu), bude vsak kontrolovat vsetky mocenske struktury v state - policiu, armadu, sudnictvo. Media a "mimovladky" uz z velkej vacsiny kontroluje.
Takze ked Smer vyhra nasledujuce volby, bude mat dve moznosti - dosadit na spolitizovane posty odbornikov a riskovat, ze Sicakova-Beblava and co. spustia do detailov pripravenu kampan s nevycerpatelnymi zdrojmi, alebo ponechat na miestach politickych nominantov a pripravit sa o akukolvek moznost realneho vykonu moci.
Ide o investiciu, nie o hromadu cinskych robotnikov. Co je mozno na skodu....
Ale da sa na to pozerat aj inak. Vzhladom na to, ze nase dialnice su najdrahsie v Europe, urcite patria do prvej trojky spolocne so susednym korupcne spriaznenym Ceskom, tak sa necudujem, ze sa na tom chce nabalit kde kto.
Jednym z problemov akejkolvek cesty do BA je, ze nejaky projektantsky idiot a este vacsi, kto to schvalil, viedli dialnicny obchvat Bratislavy cez jej centrum.... takze ho vyuzivaju ludia, ktori si po robote idu odskocit kupit polotovar na veceru.
Vazne, clovek zide z "obchvatu" a je v Ruzinove, v Petrzalke alebo v centre mesta.
Takze ak chce ktokolvek akokolvek napojit akukolvek cestu na obchvat, narazi na problem. Bratislava potrebuje naozajstny obchvat.
Dalsia vec... uz ked sa obchvat staval, boli 2 pruhy nedostatocne, lenze to by niekto pri tom musel rozmyslat. A to sa pri rieseni dopravy v BA ocividne nenosi.
"veľmi osobité" :-) Implikacie myslenia tychto ideologov sa prakticky nelisia od idei a cielov totalitarnych rezimov. "Odsudime kazdeho, kto nebude za (nasu) demokraciu" sa v nicom nelisi od "zmlatim kazdeho, kto nebude za mier" ci "piste vsetci modrym perom".
"slovenský gólman sa inkasoval trikrát"
Zaujimave :-)
Okrem ineho by to bolo protiustavne - islo by o diskriminaciu na zaklade povodu, v tomto pripade regionalnej prislusnosti a trvaleho bydliska.
Sud vyssej instancie by mal zrusenie rozsudku zrusit a Zitnemu naparit trest na hornej hranici sadzby. Clovek, ktory v 90 km/h zone ide 127 je idiot... Zitnemu a vsetkym jemu podobnym by mali zakazat do smrti jazdit.
To nebola urazka a ani jedno slovo nebolo divne.
Alebo citim ducha okridlenej vety "sice nevim, co to znamena, ale stejne me to urazi"?
tak, este sa zbavit vety "Tamojšia vláda chce po novom internetových pirátov nielen trestať ale aj odmeňovať." a clanok by bol uz prakticky bez chyby....
V Cechach to uz navrhli... menej dabingu a viac titulkov v TV. Divak je vystaveny skutocnej anglictine a zaroven ma k dispozicii preklad, takze sa nestrati.
Slovensky dabing aj tak stoji za staru belu, hlasovy fond dabingovych hercov je mizerny, hlavne zenske hlasy su katastrofa.... Azda by zostalo viac casu na kvalitne titulky, kde by sme boli usetreni blbosti ako "vakuovy cistic" (vaccum cleaner = vysavac}, "Stredny vychod" (Middle East - v slovenskom geografickom nazvoslovi je to Blizky vychod...) ci "pracuje v meste" (works in the City - pracuje v londynskej financnej stvrti, ktorej sa hovori City - cize je to financnik, bankar....).
A to sa deje aj v spravodajstve. Problemom je, ze kvalitnych anglictinarov je mizerne malo, chybaju lektori... Takze mozeme mat povinnu anglictinu od inkubatora, kym realnej anglictine nebudeme vystaveni aspon pri vecernom filme, tak to bude strata casu.
...smarijaaa... ved ten redaktor napisal kravinu ako Brno... Francuzi idu dotovat legalny predaj hudby cez internet. Nie odmenovat tych, ktori ju stahuju nelegalne.
Ano, cielom je, aby ludia menej stahovali, ale ako si to autor spojil s odmenovanim piratov je mi zahadou.
Zakaznik: Prosim si tak 4.8 metra Volkswagenu...
Predajca: Aha, tak to tu mame Passat.
Mozu to predavat na kila alebo metre. Ved ich line-up sa nazoaj lisi len velkostou, na ulici su odparkovane "ostre" Polo a GTI. Jedno aj druhe v ciernom. Rozdiel medzi nimi je ako rozdiel medzi nocou a tou istou nocou ako o dve hodiny neskor.
Absolutna sterilita s nudnou technikou a podpriemernou kvalitou a nezazivnou jazdou. Volkswagen
Kde su tie casy, ked boli sestvalce sucastou motorovej ponuky v malych autach. Samozrejme, bolo si treba kupit japonske auto, pretoze nikto iny sa o to ani nepokusil... 1.8 V6 od Mazdy v MX-3. Alebo 2.0 V6 v Mazde Xedos ci v starom Lexuse IS200. Tie motory, hlavne tie z Hiroshimy, boli motorarske klenoty a podla mna ide o lepsie riesenie ako 1.4 a 1.6 litrove motory s preplnanim alebo pseudo-preplnanim, ktore sa snazia vyrobcovia pretlacit ako alternativu k vyssim objemom (pockajme si na udaje o ich zivotnosti....)
To je ako Cimrmanov den otvorenych dveri vo vaznici....
"Az na nestastny "Den otevrenych dveri", kdy nam uprchl vrah Kowalski a defraudant Adler, se mu (Cimrmanovi) vse darilo znamenite."
Kto vaha medzi Passatom a Avensisom, nema co riesit. Jednoznacne Toyota. Este aj dizajnom je zaujimavejsia.
Rozumni manazeri ale siahnu po Mazde 6. Lepsi motor (2.2 litrovy diesel nema v tejto triede konkurenciu), najlepsie jazdne vlastnosti v triede, bezkonkurencny dizajn, najnizsi koeficient odporu vzduchu siroko daleko (0.27) a nalepka Made in Japan.
Len tak mimochodom - slovencina nadrazie nepozna.
"segregáciou rómskych detí (podľa výskumu Amnesty International až 85 percent)"
Segregaciu velmi casto vyzaduju rodicia romskych deti - napriklad v Secovciach odmietli poslat deti do skoly s gadzami. Bola teda postavena skola nova. A romske deti do nej aj tak nechodia.
Odhliadnuc od pripadov samosegregacie, vzhladom na socialne podmienky vacsiny romskych deti, je oddelene vzdelavanie casto nevyhnutne. Nezabudajme, ze vyrastaju v prostredi, kde se nebavia v style "aku ma tvoj otec vyplatu" ale "aku dostava tvoj otec podporu", a v hygienicky nevyhovujucich podmienkach. Ved ucitelia casto musia ucit romske deti zakladnym veciam, ktore ostatni prvaci maju vzite. Romske a gadzovske deti nezacinaju prvy rocnik na rovnakej urovni. O pricinach mozeme debatovat.
Co sa AI tyka, jej hodnotenia a prieskumy berme s rezervou. Tak ako kazda organizacia, Greenpeace, Transparency atd., aj AI ma svoju agendu. Netvrdim, ze cislo nie je spravne - ale aka je metodika, zdroje, ktore k nemu viedli?
Odporúčame