Nuz, Slovan sa nikdy nebranil problemom.... problemova fanuskovska zakladna, problemove financovanie, problemovi rozhodcovia, problemovi hraci....
Nuz, Slovan sa nikdy nebranil problemom.... problemova fanuskovska zakladna, problemove financovanie, problemovi rozhodcovia, problemovi hraci....
Trump tych penazi az tak vela nema...
Takze dalsie PR cvicenie od Google.
Hlavne ze cely IT novinarsky svet tlieskal Googlu za inovaciu. A to napriek tomu, ze diabetici uz vtedy hovorili, ze a) vysledky su nepresne, b) ze vacsine diabetikov lekari odporucaju kontaktne cocky nenosit.
Byt poradcom Miklosa v ekonomike je ako byt asistent trenera narodneho hokejoveho timu Trinidadu.
V kazdom pripade je zvlastne, ze Sulik si po svojej prelomovej diplomovke o daniach nevedel spocitat dosledky padu vlady, ktorej bola jeho strana sucastou. Na druhej strane... taketo pilenie konara pod sebou samym mozno vypozorovat aj u Miklosovych financii....
"so svojimi úspornými dieselovými autami "
Toto je zavadzajuca a tendencna informacia.
“NextFinance Markéty Šichtařovej už nie je možné zatvárať oči pred tým, že rast je nižší, ako sa čakalo. ”
Prosim, necitujte Sichtarovu - ma jasnu politicku agendu, je militatne protieuropska a protiekologicka, a jej nazory treba brat s velkou rezervou.
Druha vec.... “rast je nizsi, ako sa cakalo”. Prazdna fraza zalozena na tom, ze ocakavania, ktore si analytici, specialne Sichtarovej typu, cucaju z prsta, realita nenaplni.
Chlapce....
a) ja som narazal na to, ze ESET stoji za ho... a teda ze by mohli majitelia investovat viac penazi do vyvoja softveru a nedavam ich na politicku kampan toho ci onoho dobrodruha.
b) nie som smeracka uderka
c) v slovencine sa pred vykricnikom a otaznikom nedava medzera (vo francuzstine ano)
Kiska je uzasny, spaja sa v nom postava Andera z Kosic a jeho Pita.
Myslim, ze majitelia ESETu by sa mali starat o softverovy produkt....
Tak moment...
Na zaciatku bol kriminalny cin (dvojnasobna vrazda).
Hned na to zacali protesty, ktore neziadali vysetrenie cinu, ale odstupenie premiera.
Niekto okamzite politizoval trestny cin a to takym sposobom, ze v zaujme neeskalovania napatia premier odstupil.
Takze je vysetrenie je na mieste, pretoze toto bol, de facto, pokus o statny prevrat.
Statny prevrat je demokracii definovany ako pokus o prevzatie moci mimo demokratickeho procesu (volieb).
Myslite si, co chcete, ale niektore mimovladky su naozaj politicke institucie, fungujuce s jedinym cielom - mocensky posobit pre jednu stranu poolitickeho spektra.
Duo Beblavy/Beblava preslo z 'nezavislej mimovladky' priamo do jadra stranickej politiky, a to je ten transparentnejsi pripad.
Potom su tu rozne analyticke insitituty, vacsinou narvate intermi z vysokych skol, ktori pracuju prakticky zadarmo, s velkymi kancelariami v Starom Meste.
Najom za 100+ metrov stvorcovych nie je lacny. Sef ma auto za 60 tisic eur... Na akcie (diskusie, konferencie, prednasky) si prenajimaju zasadne konferencne priestory v top bratislavskych hoteloch, na Hrade, v zamockoch...
A je to 'neziskovka'.
Z 2% dani vyzit nemoze. Takze ma sponzorov...
Vacsia transparentnost by nezaskodila - ci uz sa za to robi politika alebo len peru peniaze.
a) Dacia je lowcost. Mercedes premia. Skoda je mainstream. Audi lepsi mainstream. Takze rozdiely v cielovej skupinach a v poziciach znaciek na trhu su diametralne odlisne. A problem to je - a to aj napriek tomu, ze Ackoj e urcene pre ludi, ktori sa o auta nezaujimaju, rovnako ako BMW 1, kde majitelia netusia, ktora naprava je hnana. Mercedes s motorom rovnakym ako Dacia a primitivnou zadnou napravou bude ako prasa s naruzovanym pyskom.
b) Nalepsi maly diesel na trhu je Sky D od Mazdy. A to s prehladom. Je taky dobry, motoricky i ekologicky, ze v Japonsku, ktore ma s prehladom najbrutalnejsie emisne standardy pre diesel, Mazda ponuka CX-3 len s dieslom, a predavaju sa ako horucke rozky.
Jo, minule na D1 z Prahy, piatok vecer, dialnica plna (ale 'jelo to') a v prostrednom pruhu, ako inak, 90 km/h pan bez svetiel. A ked hovorim bez svetiel, tak bez svetiel, pretoze nemal ani denne.... ono, kym je ta dialnica osvetlena, to sa este da.... ale potom...
Co ma znepokojuje je trend zapinania vsetkych svetiel - v poslednom case sa akosi mnozi vyskyt aut, ktore jazdia permanentne s dialkovymi a s hmlovkami. A to, podotykam, aj pred zotmenim.
Taliansko je od nas na juh, nie na zapad.
Skusim inak... na Krete sa smerovky tiez nepouzivaju, a predbieha sa bezne cez plnu - napriek tomu som sa tam citil bezpecnejsie ako na SK.
40-tisic za auto, ktore zdiela motor s Daciou, a zadnu napravu s rebrinakom?
Hoci na druhej strane, aj tych 27-tisic za zaklad je vela, pretoze kvalita materialov v interieri tohto stuttgartskeho holobytu je horsia ako v zaklade nejedneho nepremioveho konkurenta - o triedu nizsie.
Pre blbeckov, ktori z toho obvinuju EU.
V prvom rade, a v clanku sa to pise, ide o medzinarodny dohovor na urovni OSN.
V druhom rade, kazdy stat si legislativu o pouzivani pneu s tym/ktorym oznacenim stanovuje sam. Napr. v Britanii mozete mat na lavom prednom zimnu a pravom prednom letnu.
Na hraniciach kazdej krajiny, aj v Schengene, ta moze kedykolvek skontrolovat policia ci pohranicna straz.
Zazil som to niekolkokrat na hraniciach medzi Rakuskom/Nemeckom, Belgickom/Francuzskom a dokonca i medzi Luxemburskom a Belgickom. Zastavovali auta bez rozdielu v SPZ.
Mas doma masinu na vyvazovanie kolies? Na prezuvanie pneu na rafky?
Nie kazdy ma moznost zaparkovat auto na mieste, ktore mu fyzicky dovoli manipulovat so zdvihakom a 8 kolesami. Nie kazdy je ochotny umyvat a skladovat prave nepouzivane pneu/kolesa doma v obyvacke.
A nie kazdy je fyzicky disponovany na to, aby fyzicky zvladol manipulaciu s 8 kolesami.
Ale je jasne, ze tvoja 'realita' je velmi, ale naozaj velmi obmedzena.
Odporúčame