Preco dostava tento clanok priestor v serioznom mediu?
Preco dostava tento clanok priestor v serioznom mediu?
Kua, ake vypalne.
Volkswagen sa dopustil kolosalneho podvodu na zakaznikoch, konal nelegalne v USA aj v EU, ziskal podvodom danove ulavy...
A sam sa k tomu priznal.
1000 dolarov, z ktorych 500 je pouzitelnych iba u dealerov VW/Audi je vysmech.
Je neuveritelne, ze okrem zaslepenych aplogetov znacky sa najde tolko dementov, ktori za VW-gate vidia sprisahanie.
Amerike moze byt Volkswagen ukradnuty - cely koncern preda na americkom trhu cca 50 tisic aut mesacne. Na porovnanie... GM predal v septembri 260 tisic aut, Toyota a Fiat/Chrysler kazdy okolo 200 tisic a Ford 213 tisic.
VAG je v USA marginalny hrac.
A globalne? Apple ma v hotovosti cez 200 miliard dolarov - Moze si cely VAG kupit asi 5x.
Este keby Xiaomi na telefonoch aj zarabalo....
V systemoch integrovanej dopravy je uplne normalne a bezne, ze si vyberam zony nielen smerom von ale aj dnu.
Priklad. V Londyne mozem mat listok pre zony 1-6 (1 je centrum...) ale aj 2-6, 3-4 atd.
To len zase nejaka banda kretenov dokaze zbastardit aj kovadlinu.
A jeje... dalsi clanok o VAG a dalsi clanok, v ktorom su nepresnosti, relativizacia problemov a bezdovodne zatahovanie inych automobiliek do skandalu, ktory sa tyka 'jen a pouze' VAG.
1. Benzinovy skandal nie je dosledkom internetho vysetrovania - jeden zo zamestnancov kontaktoval v ramci interneho 'whistleblower' programu priamo CEO firmy - inymi slovami, jeden zamestnanec upozornil na dalsi podvod.
2. VAG je JEDINOU automobilkou ktorej motory neplnia emisne normy ani pri testoch - musia si pomahat nelegalnym softverom.
Po slovensky: Google cita vasu postu, data analyzuje a predava tretej strane.
Kam Kovac mladsi prisiel pocas svojej diplomatickej kariery, tam robil bordel. Urazal, spehoval, donasal, podvadzal... Nuz, Interpol ho nehladal nadarmo a vzhladom na fakt, ze ho pred Interpolom zachranil de facto unos do Rakuska, stalo by za to otvorit teoriu o samounose,
Jedina otazka.
Ako je mozne, ze rocny listok na prazsku MHD (vratane integrovanej) stoji v prepocte 135 eur?
Bratislava, vystavna skrina slovenskej pravice je jedno z najskorumpovanejsich a najamaterskejsie riadenych miest na Slovensku.
Ano, Praha ma Blanku a kauzu OpenCard - ale aby isla priamo, drzo a amatersky proti vlastnym obcanom, tak to si nedovolil nikto.
To je ta malost obycajnych podnikatelov, ktori si myslia, ze maju na politiku.
Neschopnost, absolutne zlyhanie, pochopit, ze s politickou funkciou prichadza zodpovednost a povinnosti.
Ze prezident ci predseda parlamentu maju psiu povinnost dodrziavat protokol, ze mobil sa pri rokovaniach nevyklada na stol vedla penazenky, atd.
Kiska, Sulik, Matovic atd. su vo svojej podstate hlupi ludia bez kvapky talentu, ktori mali stastie a zbohatli pri podnikani.
Po 3200 km, z coho bolo 2400 na nemeckych dialniciach, je 5.2. Auto je v zabehu, polovica najazdena na letnych 17 225/45, druha na zimnych 16 205/55.
Tie dialncine presuny boli 4 po 600 km po rovnakej trase, najmenej za 5.2 najviac za 5.6.
Po Prahe od 2.7 po 4.5, podla trasy, z chalupy do Prahy (30% okresky, 30 mesto, 30 dialnica) to na jednotlive jazdy bolo medzi 4.5 - 5.1.
Dlhodoba spotreba podla palubneho pocitaca sedi s priemerom vypocitanym od tankovania po tankovanie.
Jazdime s priatelkou rovnako ako na starom aute, ziadny hypermiling :)
Nuz neviem. Mam Toyotu Auris Tourer - Hybrid. V najvyssej vybave. Kupovany v CR, po zlave od predajcu cena... tesne pod 20 tisic eur vratane zaruky 5 rokov.
Tieto korejske dvojcata nedavaju zmysel....
To aky blbec si chce znovu kupit auto od firmy, ktora ho uz raz odrbala a predala mu de facto, i de iure, nelegalne auto so zastaralou technikou?
Lukasenko rozhodne nema moje sympatie, ale kto pozna Demesovu pracu, tak moze pokojne konstatovat, ze nesplna ani odborne ani intelektualne standardy spajane s terminom 'odbornik na zahranicnu politiku'.
Demes ma sice funkciu, aby sa k tomu vyjadril, ale nema nic, co by ho opravnovalo kvalitativne hodnotit mieru demokracie ci jej nedostatok. Na to ma prilis ciernobiele videnie sveta a chyba mu ten povestny intelektualny x-faktor, ktory by mu dovolil vnimat nuansy.
To ale pseudointelektualnej pravicovej casti slovenskeho politickeho zivota nikdy neprekazalo. Skor naopak, ideova vyhranenost bola vyhodou.
Lukasenko je sice politicky diktator, ale v cisto matafyzickej rovine ideovej politiky sa nicim nelisi od Demesa, ktory nie je schopny pripustit existenciu ineho nazoru ani prava na jeho zosobnenie.
Tak este raz pre pomalejsich.... v Britanii chcu UPRAVIT metodiku emisnych kontrol = uvazuju o tom, ze zacnu merat objem NOx.
V Britanii sa chystaju upravit metodiku emisnych kontrol tak, aby auta, ktore majitelia nevezmu na zvolavacku, cez kontrolu nepresli.
Da sa to riesit cez VIN - nepojdes na zvolavacku? VIN skonci v databaze, prides na STK, a neprejdes.
Takto vlada vyvinie tlak na VAG aby majitelov, ktorym predal de jure nelegalne auta, kompenzoval.
Ked to ide v Nemecku ci v Britanii, musi sa to dat aj u nas.
Prepac, ale si naozaj taky tupy, ze nevies pochopit podstatu problemu?
Vsetky ostatne auta prejdu cez testy v konfiguracii, v akej jazdia v beznej premavke.
JEDINE auta od VAG maju len pocas cestov softverovo upravenu konfiguraciu - napr. maju o 27 koni nizsi vykon, 40 Nm nizsi krutiaci moment.
Testovacia metodika je taka aka je, ale je rovnaka pre vsetkych. Jedine VAG ju nie je schopny preliezt bez podvodu. Otvorene to priznalo vedenie automobilky.
Odkupene modely s nizkym najazdom sa objavia v ponuke VW Certified v sieti dealerov v strednej a vychodnej Europe.
Tie viac ojazdene sa stratia v sieti sukromnych autobazarov v rovnakom regione.
VAG by mal mat povinnost odkupene auta ekologicky zlikvidovat.
Rovnaky nezmysel je aj lubovolna Skoda nad 30-tisic eur.
Ak vezmes do uvahy, ze toto auto nie je, na rozdiel od Skody, low-cost, tak je sa 42K moze sice zdat vela, ale v porovnani so Superbom dostanes naozajstne auto.
Odporúčame