Dovolenkarov mame, ale ze hodnota Volkswagenu sa po skandale zmensila o tretinu, a skandal sa tyka 11 milionov aut sa nedozvieme.
Hlavne ze ma u nas VW velku fabriku.
Dovolenkarov mame, ale ze hodnota Volkswagenu sa po skandale zmensila o tretinu, a skandal sa tyka 11 milionov aut sa nedozvieme.
Hlavne ze ma u nas VW velku fabriku.
Akurat, ze Amazon na nich nic nezarobi. Skor prerobi, tak ako na kazdom tablete, ktory dal na trh, o smartfone nehovoriac (ten inak v tichosti skoncil). Situacie je taka, ze Amazon nikdy nezverejnil, kolko tabletov predal.
Co je v poriadku, pretoze Amazon predava na stroj, na konzumovanie kontentu, ktory sam predava.
"Zvyšujúci sa počet nových áut svedčí o zlepšujúcej sa kondícii ekonomiky. Najviac sa darí luxusných automobilom."
Ak sa dari najviac luxusnym automobilom, stav ekonomiky sa nezlepsuje.
Staci sa pozriet na globalne predaje luxusnych vyrobkov po vypuknuti krizy.
Mas uplne pomylene 'zmyslanie'.
Auto, ktore ma lacnejsiu prevadzku a neporovnatelne menej narocny servis je nieco, co by malo byt dostupne kazdemu.
Ak si myslis, ze kupa dieselovej fabie je mudre rozhodnutie bezneho cloveka, tak nevies, co hovoris.
Uz aj obycajny hybridny Auris je ekonomicky vyhodnejsi ako porovnatelna Octavia.
Ale co vidime? Lacnejsiu naftu na ukor benzinu - hoci vyrobit liter nafty je narocnejsie. Takze mame tu podporu starych neekologickych technologii a zastaranych motorov.
Ale ono netreba podporovat elektromobily priamo.
Staci zacat drvivo znevyhodnovat diesle - najvacsi zdroj znecistenia v mestach.
"A to aj v čase, keď tamojšia ekonomika tento rok dosiahne najnižší rast za ostatných 25 rokov."
Ano, ale cinska ekonomika stale rastie rychlejsie nez zapadne ekonomiky :)
Rozdiel medzi MUSIET a CHCIET chapem.
Co nechapem je CHCIET ist dobrovolne vitat niekolko desiatok kilometrov uplne obycajny vojensky konvoj krajiny XY.
To je totalita mozgu, jednostranneho uvazovania a logiky, ktora nepripusta iny nazor.
Pochopim, ked niekto ide protestovat.
Ale vitat prachobycajny armadny konvoj? Je to presne to iste, ako ked sme chodili pred 89 vitat sovietske delegacie a vojakov mavatkami na kraj cesty.
Rovnake primitivne vlezdoprdelectvo a vyraz nevyslovnej blbosti akterov, ktori neboli schopni zbavit sa totalitarneho myslenia, ale sa skratka prepolovali.
Vazeni, blbost nepozna delenie na MY a ONI.
Ockovanie ma byt povinne a vynucovane zakonom, rodic-idiot v tomto smere nesmie mat ziadne pravo rozhodnut inak.
Vyzyvat proti ockovaniu musi byt preklasifikovane na trestny cin vseobecneho ohrozenia s trestom straty zdravotneho poistenia, inak sa proti-ockovacich dementov nezbavime.
Sranda... A vraj Toyota vyraba sofersky nezazivne auta.
A hybrid to natrel aj premiantom triedy - Auris Hybrid ma limit ovela dalej ako taka Octavia, je teda sportovejsi. Zaroven je pohodlnejsi, nehovoriac o spolahlivosti hybridneho pohonu.
Mysli, ze novinarska obec ma co vysvetlovat :)
Skutocne neviem, kde zacat, aby som tento 'clanok' rozniesol na kopytach.
Cena akcii... Autorovi ocividne celkove pohyby na burze nic nehovoria. Vazeny pane, ak v clanku robite zavery z momentalneho poklesu akcii o 2%, neviete o com hovorite.
"Teraz majú síce o 12 percent vyššiu hodnotu ako pred rokom, ale zároveň o 14 percent nižšiu ako pred tromi mesiacmi."
A co sa, preboha, snazite poveda tymto? Usiel Vam vlak a s nim aj cinske vetry, ktore zmazali z burz miliardy? Maju investori Apple plakat, ze to, co kupili pred rokom, ma o 12% vyssiu hodnotu?
Do porovnavania features sa nema zmysle pustat, pretoze ako 'analytik' ocividne nechapate rozdiel medzi 'mat feature' a 'implementovat feature'.
Historia vztahov Apple a Microsoft, najma kapitola Office, je pre vas velka neznama.
"Firma Apple ťaží z toho, že má verných zákazníkov, ktorí sú s jej produktmi stotožnení."
Ano, za industry-leading rastom v predajoch stoja len existujuci zakaznici... Neuveritelne.
Takto to dopadne, ked sa pri volbach Bratislavcania rozhoduju podla kriteria 'leboFico'.
Keby proti Ftacnikovi (nezavisly s podporou Smeru) kandidoval kelimok od jogurtu, tak ho Bratislavcania zvolia.
Rozumny clovek si v tejto kategorii vybera kvalitu, komfort a spolahlivost. Inymi slovami, hybridny Lexus.
No je to nevyhnutne, ono tie polnohospodarske diesle od BMW zneju fakt hrozne.
Postavte vedla toho Mazdu so Skyactivom D a zistite, ze sudruhovia z NSR robia nieco zle.
"Novinár sa priznal, že vyvolal na čínskej burze chaos a neporiadok, keď zverejnil svoj materiál, ktorý napísal opierajúc sa o kolujúce dohady a o svoje vlastné špekulácie, pričom si nič neoveroval."
Skoda, ze tieto pravidla sa nevztahuju na 'novinarov' z Bloombergu, pretoze ti manipuluju burzy zverejnovanim dohadov a vyslovnych volovin pravidelne.
Aha, takze utecenci budu mat nizkoenergeticke ekologicke byvanie, ktore kvalitou a nakladmi rozdrvi 90% barabizni, co si na Slovensku stavia tehlovy narod :)
Z osobnej skusenosti:
Bratislavski lekari spochybnuju vsetko, co pride z ineho kuta Slovenska.
Takze je uplne jedno, aky specialista sedi v Kosiciach, Ruzomberku ci vo Zvolene, v Bratislave to vzdy vedia lepsie. Este aj krv odobrat....
To snad nie je pravda... po slovensky je to CUKETA.
Jazykova uroven tu klesa k denniku Sme.
Gramaticka (a logicka) chyba hned v titulku...
"nestačia na extrémistov aj podvodníkov"
Namiesto AJ tam ma byt ANI, pretoze sloveso je v zapornom tvare.
"Zákon pojem „zdieľanie jazdy“ nepozná"
Ano, presne tak, zakon to nepozna. To znamena, ze zakon zdielanie jazdy nezakazuje. To znamena, ze je to de iure a de facto povolene, pretoze podla Ustavy SR ma kazdy, s vynimkou statu, robit to, co mu zakon nezakazuje.
Znamena citovane tvrdenie, ze kto zoberie stopara, porusuje zakon?
Stopar predsa nerobi nic ine ako klient Uberu - na zaklade vizualnej informacie (vidi auto realne/vidi auto na displayi) si zamava (rukou/elektronicky), auto zastavi, stopar nastupi. A je na dohode vodica a stopara, ci bude sucastou kontraktu aj financna transakcia.
Nie som zastanca Uberu, sluzba ma ine problemy, ale specialne v Bratislave/na Slovensku licencie neriesia VOBEC nic - ani vozovy park, ani ceny, ani spravanie taxikarov, ani spravania taxisluzieb, ani znalosti taxikarov pre pohyb v meste.
Argumenty mesta a taxisluzieb by mali vahu len vtedy, keby licencie nieco riesili. V dnesnom podani je to ale zdrap papiera.
Aj vrak moze byt z legalneho hladiska OK. Nehovoriac o tom, ze u nas to s prejazdmi cez TK vyzera ako vyzera.
Za vrak pri taxisluzbe pokladam cokolvek, co je skratka 'jeté', ako hovoria Cesi, inymi slovami, pre vozidla taxi by mali existovat specialne poziadavky na vek, technicky stav, vybavenost a, ano, aj kategorie - to len aby ako taxiky nejazdili dodavky typu Fiat Doblo.
Odporúčame