Súhlasím s tým designérom. Elektromobil nemá mať nič spoločného s autom so spaľovacím motorom. Elementárna logika hovorí, že už skladanie pekidžu (package) musí mať úplne inú logiku. ...a aj komponenty, z ktorých sa to auto skladá musia vyzerať úplne inak - koleso, sedačka, volant, pedálová skupina - úplne iné koncepty. Dôraz musí ísť na zníženie jazdných odporov pod 15kWh/100km v reálnej prevádzke. Nie kvôli úspore peňazí majiteľa, ale kvôli tomu aby ten elektromobil vôbec dával zmysel. A hlavne zabudnite na rýchlosti cez 150km/h. Po dialnici na dlhé vzdialenosti optimálne 110km/h. Prejdete 2,5krát dlhšiu vzdialenosť na jedno nabitie. Zbytočnosti musia ísť z auta preč - krytka zakrývajúca krytku, lišta zakrývajúca medzeru k lište, osvetlenie osvetlenia, plastový držiak na všetko a na nič, odkladacia schránka o ktorej nikto ani nevie, háčik na zavesenie bohviečoho, organizér nákladu v kufri... Exteriér sa musí podriadiť aerodynamike. Žiadne nefunkčné ornamenty, čo najnižšia silueta.


