Ktoré dojtonové auto má spotrebu 5litrov?
Ktoré dojtonové auto má spotrebu 5litrov?
Som automobilový inžinier a som plne na strane EÚ. Môj osobný názor je taký, že sa treba sústrediť nielen na zmenu pohonu, ale aj na zmenu architektúry vozidla samotného. ...a to hlavne smerom k zníženiu jazdných odporov. Teda u elektrického vozidla by mala spotreba smerovať od 15kWh/100km smerom nadol a nie smerom k 20 alebo dokonca k 30kWh/100km. Štúdie ukázali, že bez zásadnejšej zmeny prepravnej kapacity vozidla sa môžeme dostať až na 10kWh/100km. Elektromobil na dochádzanie do práce (dvaja pasažieri) môže klesnúť až na 7kWh/100km pri dojazde cez 300km. Tieto zmeny v architektúre vozidla by mali ísť ruka v ruke so zmenami v legislatíve a organizácii cestnej dopravy tak aby bola zabezpečená bezpečnosť cestnej premávky inými prostriedkami ako dnes keď pod tlakom Euro NCAP sme urobili z automobilov dvojtonové tanky. Toto nám dlží Európska komisia. Inak som plne na strane EÚ.
Aby som vám nezostal dlžný odpoveď tak môj osobný názor je taký, že sa treba sústrediť nielen na zmenu pohonu, ale aj na zmenu architektúry vozidla samotného. ...a to hlavne smerom k zníženiu jazdných odporov. Teda u elektrického vozidla by mala spotreba smerovať od 15kWh/100km smerom nadol a nie smerom k 20 alebo dokonca k 30kWh/100km. Štúdie ukázali, že bez zásadnejšej zmeny prepravnej kapacity vozidla sa môžeme dostať až na 10kWh/100km. Elektromobil na dochádzanie do práce (dvaja pasažieri) môže klesnúť až na 7kWh/100km pri dojazde cez 300km. Tieto zmeny v architektúre vozidla by mali ísť ruka v ruke so zmenami v legislatíve a organizácii cestnej dopravy tak aby bola zabezpečená bezpečnosť cestnej premávky inými prostriedkami ako dnes keď pod tlakom Euro NCAP sme urobili z automobilov dvojtonové tanky. Toto nám dlží Európska komisia. Inak som plne na strane EÚ.
Som automobilový inžinier. 32 rokov pracujem vo vývoji. Takže môj názor by snáďmohol mať nejakú váhu. Akýkoľvek tepelný stroj - motor( s vnútorným alebo vonkajším spaľovaním) alebo aj turbína - je neefektívny a zastaralý enegetický zdroj pohybu pre osobný automobil. Jednoducho je to plytvanie energie. 2/3 energie končia vo vzduchu cez výfuk a chladič.
Lepšie si pozri, čo hovorí Putin o Sovietskom zväze a Stalinovi.
Rusofili, v čom spočíva ten neomarxizmus? Putin sa hlási k dedičstvu Sovietskeho zväzu a Stalina. On je teda marxista? Vy si naštíte do piesku a myslíte si, že zamiesite na koláč. Ja som mal marxizmis-leninizmus na vysokej škole. Bolo to vtedy povinné aj na technike. Môžete mi veriť, že marxisti, komunisti a fašisti ste skorej vy ako Čaputová. Čaputová je len jedna rozumná žena a to je presne to, čo vy nemôžete nikdy pochopiť.
Od plochej Zeme, cez antivaxerov, sorošovské konšpirácie až k rusofilstvu. Sem sme sa dopracovali od roku 1989. Vtedy, keď sme denno denne bezprostredne čelili absolútnemu zlu, nebolo treba nikomu nič vysvetlovať. Osprosteli sme.
Zdá sa, že tí Gruzínci majú viac rozumu ako masa slovenských rusofilov. ...a skúsenosti s rusmi tiež máme všelijaké, že? Napr. 1948 a 1968. A vlastne celých tých 41 rokov od 1948 do 1989. Pekielko na zemi nám tu zariadili a kopec hlupákov ich dodnes adoruje. Zrejme sú masochisti.
Lenže to bolo pred 34 rokmi.
Napriek masívnej osvete, veľká časť národa ostala hlúpa. Takto to bude skorej.
Pravda bude asi taká, že je priama súvislosť medzi zúboženým stavom Slovenska a mierou podpory, ktorú prejavujeme rusku. Obidve záležitosti úzko súvisia so sprostotou nášho ľudu.
Końa môžeš priviesť k vode, ale piť ho nedonútiš. A Slovák bude tvrdohlavo trvať na svojej sprostosti.
Presne. Kreténizmus prekvitá. Najhošie na tom je, že Slováci budú závidieť Fínom, alebo Švédom ako sa majú dobre, len si neuvedomujú, že rozdiel medzi nimi a nami je v hlave. ...a to je aj dôvod, prečo sa oni majú dobre a my nie. Rrusofilstvo je len vypuklým prejavom našej sprostosti.
No ja ti neviem. Vo Švajčiarsku, Holandsku, Dánsku, Fínsku alebo Švédsku podporujú ľudia Ukrajinu, NATO a sú na tom lepšie ako my? Myslíš, že je to preto, že sú oni hlúpejší? To bude asi naopak.
Tešíma. Ja som skončil vysokú školu s červeným diplomom pred viac ako 30 rokmi. Pracoval som na projektoch skoro vo všetkých štátoch kde je vývoj a výskum v automobilovom priemysle. Každé druhé auto na ulici má v sebe komponenty, ktoré som nakreslil ja. Teraz sa pochváľ ty!
"...ale..." Žiadne ale nie je. Je to tak ako píšem.
Môžeme mudrovať a filozofovať, ale pravda je taká, že na strane rusov môže byť len hlupák. Nebudeme ospravedlnovať ľudskú sprostosť ani ju baliť do pozlátka.
Odporúčame