Ty sa najprv veľa uč a až potom píš. Veľa z tých výrobkov slovenských fabrík som ja konštruoval. ...a veľa aj takých čo sa vyrába v UK, Nemecku alebo vo Francúzsku. Tak sú to aj naše výrobky.
Ty sa najprv veľa uč a až potom píš. Veľa z tých výrobkov slovenských fabrík som ja konštruoval. ...a veľa aj takých čo sa vyrába v UK, Nemecku alebo vo Francúzsku. Tak sú to aj naše výrobky.
Lenže Nemci tu nechcú mať letisko. Kvôli histórii. Tak ho tu musia mať američania. Namiesto nich.
Bol si v niektorej fabrike čo dodáva do VW, KIA, PSA alebo JLR? Ľudkovia čo robili v socialistických fabrikách by si tam ani neškrtli. Veď ani jazyky nevedeli. Dnes nie je problém stretnúť inžiniera čo sa dohovorí anglicky, nemecky aj po francúzsky. Plynule. A ktomu ovláda tie najmodernejšie technológie. To sa nestalo len tak samé od seba.
Nezabudol som. Som rád, že sme v NATO. Bol by som ešte radšej, keby sme mali bojaschopnú armádu. Aspoň 3x takú akú máme teraz. ..., ktorá by sa tešila podpore uvedomelých občanov. Tesná spolupráca s USA môže len pomôcť zvýšeniu bojaschopnosti našej armády.
Chceme patriť k Západu. Odtiaľ prišli investície, ktoré pozdvihli nielen ekonomiku, ale aj úroveň vzdelanosti našich ľudí. Tam predávame naše výrobky. Tam sú naši obchodní partneri. A tam je aj vzor ako by mala fungovať naša spoločnosť a štát. To by si mal uvedomiť aj Žilinka. Za jeho konaním vidím Gučíka a ruského agenta Andreja Danka. S týmto nesúhlasím a ako občan sa od tohoto dištancujem.
Čo by dal prezident Beneš za to, keby malo Československo takúto zmluvu uzavretú v roku 1938. Sme súčasťou západného hospodárskeho priestoru. Využívame jeho výhody a živí nás. Tak sa netvárme ako úplní ignoranti.
Zabudnite na SUV. Veľká čelná plocha, vysoká hmotnosť, veľký valivý odpor pneu a zvýšené mechanické straty pohonu 4x4 zbytočne navyšujú jazdné odpory a tým aj spotrebu a emisie.
Zuzke daj pokoj. Milosť nedostaneš, tak papuľuješ.
Toto mi nejako nevychádza. Skorej by som povedal, že tam mali žiť spolu bez vojny. Ale to je oveľa ťažšie ako rozpútať vojnu.
To je v čísle obchodu s Ruskom.
Export do Ruska 4,94%, import z Ruska 8,57% zahraničného obchodu. Export a import do a z EÚ cez 70%. Nechce sa mi to počítať presne, ale možno aj 80%. Rusko je teda zanedbatelný obchodný partner Srbska v porovnaní s EÚ.
Lenže kosovskí albánci sa narodili v kosove.
Srbi chodia robiť k nám a aj do iných štátov EÚ a vlastne aj členských štátov NATO. Koľko Srbov zamestnáva Putin? Koľko ich vyrazilo za prácou do Ruska?
Nic by sa nemuselo kupovať, keby nebolo jedného pána na východe. Tak sa prosím netvárte ako negramotní.
To je utópia. Sme hlúpi, preto sme tam kde sme. Preto sa zahrávane s fašizmom, preto nám nevadí ovládnutie štátu mafiou, preto u nás nefunguje spravodlivosť, preto nevieme že patríme k západu, preto veríme konšpiráciám, ...a preto aj nie sme zaočkovaní. Je to preto, že sme to my.
Dalo by sa napísať aj to, že kriklúni sa môžu presadiť len na "javisku", ktoré už vybudoval pred nimi niekto iný. Byť pasívny v kúte, je také slovenské riešenie. Nikto však nemôže človeku zabrániť aby si vybudoval svoj kus sveta - aj v práci - a roky pracoval na jeho zdokonaľovaní. Desiatky rokov poctivej práce umožnia priblížiť sa dokonalosti. Z takejto pozície kriklúni nikoho nevytlačia. Hlavne nečakajte medaily za 2 týždne práce. Lepšie je nečakať ich vôbec.
Toto nemá nič s vládou, ale s pomýlenými slovenskými luďmi, ktorí budú radšej veriť konšpirátorovi na webe ako lekárovi. V tomto prípade ťahali za kratší koniec povrazu automobiloví inžinieri - konštruktéri s praxou desiatok rokov. Vláda dala na mylné predstavy rojkov a staviteľov vzdušných zámkov. Každému takémuto "vizionárovi" treba dať najprv otázku, že čo už dokázal, pred tým ako sa začneme riadiť jeho názorom. Toto Sulík zanedbal.
Tento výber, ktorý nám ponúkajú automobilky, je pekné zúfalstvo. Z tohoto sa veľmi ťažko vyberá. Možno keby bol rok 2005. Tak OK. Dnes to zúfalstvo vidia inžinieri po celom svete. Preto sa objavujú startupy ako Canoo, Lightyear, Rivian, Nikola a vlastne aj Tesla. A k tomu Čína. Pravda je taká, že horšie, ako to dnes automobilky v Európe robia, by to išlo len veľmi ťažko. Dávno mali stáť na čele boja za zelenšiu mobilitu! Motivovať ľudí k výmene auta za ekologickejšie a modernejšie vozidlá. To je ten správny marketing. Na tom mali mať postavený svoj biznis a ukazovať ľuďom nový, udržateľný spôsob života. Namiesto toho ponúkajú trojtonové opachy a sú na chvoste celého hnutia. Niekedy sa mi zdá, že je to zámerná sabotáž. Mohlo by nám to byť jedno, keby nestiahli so sebou do priepasti aj našu ekonomiku a nás všetkých. Príkladom je VW. Minulý rok predstavili ID3. Čakal by som, že nasledovať budú ID2, ID1 možno aj ID0, ale robia presný opak. Ponúkajú opachy. Na toto čerpajú štátnu podporu?
A ty potrebuješ návod na to aby si pochopil, že sa máš zastať chlapa, ktorý lieči ľudí pred neonacistickým odroňom?
Odporúčame