Rozpočet na rok 2026 s tretím konsolidačným balíčkom ešte ani nezačal fungovať a už je to zdrap papiera.
Rozpočet na rok 2026 s tretím konsolidačným balíčkom ešte ani nezačal fungovať a už je to zdrap papiera.
Na rok 2027 musi vlada predložiť vyrovnaný rozpočet. To hovorí ústava. Preto je Fico taký nervózny.
Fico páli peniaze v plynových kotloch, ďalšie míňa na dotáciu elektriny, za štátne peniaze pozamestnával tisíce "našich ľudí" a za ďalšie si kupuje hlasy dôchodcov. Tam je jeho hospodársky rast!
Zdravý rozum sa krčí v kúte. Slovné spojenie "elektrické SUV" je oxymoron. Stellantis si zatĺka klince do truhly. A ide mu to od ruky.
Ja stále dúfam, že ľudia pred tým ako nové auto vyzerá, začnú dávať prednosť tomu ako funguje, ako sa s ním žije, čo také im dáva, čo doteraz nemali, ako zmenilo k lepšiemu ich život oproti predchádzajúcim modelom. ...a potom, keď sa nájde kopec kladných odpovedí na tieto otázky, potom je čas dôkladne sa pozrieť na to ako vyzerá. A vyzerať samozrejme musí dobre, ale tak aby to nemalo negatívny dopad na funkcie a úžitkové vlastnosti. Tento pristup však dnes nie je samozrejmosť.
Utekaj to vytrúbiť Kotlárovi. On má pre tieto sprostosti porozumenie. Inak nosíš špeciálne uzemnené topánky? Elektrosratický výboj je sviňa! Bacha na to. Môžu to byť tisíce voltov. Keď dokáže odpáliť integrovaný obvod na PCB, čo to asi urobí s mozgom?
Myslíš, že cieľom vraždy bolo odstránienie Fica? Kto by to robil tak komplikovane. Len si spomeň na kauzy ako prokurátor Trnka a Počiatek, Trnka a Kočner, Kočnerova opička Jankovská, Vadala a Trošková... Nikto nepotreboval vyrábať ďalšiu kauzu na to aby bol dôvod na odstavenie Fica od moci. Fico produkuje dôvody na svoje odvolanie každý deň do dnes. Never sprostostiam.
Do volieb sú ešte dva roky plné srandy. Minulý týždeň bol veľmi úrodný na sprostosti, ale verím, že to ešte vygraduje aj keď si niektorí myslia, že v piatok Fico klesol na úplné dno trápnosti.
Šutaj Eštók už asi chodí po kanáloch. Ale čomu sa divíme. Výkon, ktorý podáva presne korešponduje s kvalifikáciou, ktorú má. Je to platený internetový trol. Jeho nick Tosma3 upozorňuje na to, že v jeho histórii by sa mohla nájsť ruská stopa. Trol, ruská stoipa, minister vnútra. Dúfam, že to tak nie je.
Občania, SMERujeme do miesta kde v spodnej časti chrbát stráca svoje poctivé meno... Nemali by sme si všetci nájsť čas na to aby sme si pohovorili so svojimi babkami? Treba im vysvetliť, že ich neokrádajú len šmejdi, ktorí sa im snažia predať predražené hrnce, ale oveľa viac ich okrádajú podvodníci, ktorí im predávajú svoje lži. Tí ich okrádajú o ich deti!
Babky vo Ficových autobusoch sú spokojné. Troška sa na ne povyškieral a nič dnes v čakárni u doktore sa budú mať hodiny o čom baviť.
Neviem ako si predstavuješ tú kontinuitu, keď Ficovi nestačia 4 vlády. A alo škodí Šimečka? Skorej by som sa pozrel na peniaze, ktoré Fico necháva zhorieť v kotloch, prežrať na dôchodkoch, rozkradnúť zo štátneho rozpočtu alebo z eurofondov... To sú peniaze, ktoré mohli v rukách produktívnych ľudí naštartovať ekonomiku.
Pravda býva väčšinou jednoduchá. Žiadne konšpirácie. Vrahov usvedčili. To neboli žiadni agenti CIA alebo Mosadu... Obyčajní násilní hlupáci čo teraz sedia v base. ...a čakajú tam na Ficovho kamaráta Kočnera.
Fico vás považuje za idiotov schopných uveriť každej sprostosti. A využíva to. Normálneho človeka by to urážalo. A vás?
Alebo ty brániš Ficovu konsolidáciu? Prepáč. To ma nenapadlo, ale na to ti naozaj nemám čo povedť, keď Laco Kamenický tým ľuďom ani nedal perspektívu, že za 200 rokov by to uťahovanie opaskov mohlo skončiť a obrodené a zreformované Slovensko by mohlo prosperovať. Naozaj ma ani vo sne nenapadlo, že by si toto mohol obhajovať.
Prestaňte už blbnúť s tým socializmom. Nefungovalo to, ľudia to nechceli a skrachovalo to. Keby to tak nebolo, tak to tu ešte je, ale v roku 1989 aj ten Jakeš a Husák vedeli, že to nefunguje a už to ďalej nie je možné nasilu tlačiť.
Tak napíš, odkiaľ mal ten socialistický štát brať devízy na nákup komponentov, technológií a tovaru, ktorý sám nevyrábal, pretože MODERNÉ počítačové čipy a integrované obvody a ďalšie technológie sa tu nevyrábali. Koruna nebola konvertibilná - nedala sa zameniť za USD, DEM alebo CHF. Náš tovar nebol konkurencieschopný už od polovice sedemdesiatych rokov. Za zbrane nám nikto poriadne neplatil, lebo to bola väčšinou "internacionálna pomoc" všelijakým neľudským režimom. Banány a mandarinky sme dovážali za poľné zajace, ktoré sa chytali a vyvážali napríklad do Talianska.
Kašli na to. Bol som vtedy študent. Bol som štvrták. Vtedy na jeseň z nás nejako vyprchal ten strach. Komunisti si s nami už nevedeli rady. Socializmus zhorel na popol ako fakľa. Stačila malá iskra. Krach bol neodvratný. Ekonomická situácia štátu bola neudržateľná a to znamená, že bola neudržateľná aj v ostatných štátoch okolo, lebo Československo a NDR boli ekonomickým motorom celého východného bloku. Lenže normalizácia ľudí u nás znechutila tak, že jednoducho prestali veslovať. Češi boli rozhodujúci. A ich fabriky. Lenže oni chodili na chatu, "na dovolenou na Sluneční jezera do Sence" alebo zahradkárčili podla vzoru Přemka Podlahu a jeho Receptáře. Nemakali. My na Slovensku sme chovali doma prasce a Maďari pestovali papriku v sklenníkoch. Z toho nemal štát nič.
Tak je to, keď štát ynechutí vlastných občanov. A tak je to aj dnes na Slovensku, keď Fico oznámil konsolidáciu, ktorá nemá ani to najmenšie svetielko na konci tunela. Ona vlastne ani žiadny koniec nermá. Jedine krach.
Číňania porazili európske automobilky v disciplínach, ktoré stanovili sami Európania. To je pravda, ale je tu ešte jedna nádej. Tieto disciplíny sú už dnes irelevantné, len to nikto ešte nevidí, alebo nechce vidieť. Toto je šanca pre európske automobilky. Možno posledná. Zatiaľ však idú opačným smerom.
...a aké sú tie nové disciplíny? Redefinícia individuálnej mobility (novej podoby osobného automobilu a jeho funkcií) zameraná na energetickú efektivitu, ekonómiu prevádzky, udržateľný rozvoj. Výsledkom by mal byť celkový prínos pre zákazníka a spoločnosť v podobe ekonomickej prevádzky, energeticken nezávislosti a slobody.
Jednoducho aby auto nerobilo z človeka a spoločnosti závislého narkomana, ktorý sa musí pravidelne dostaviť pre svoju dávku a zaplatiť, aby auto nebolo pre svojho zákazníka ekonomickým balvanom na krku, ktorý ho na niekoľko rokov uvrhne do otroctva a neslobody, a tiež aby auto nebolo opachou, ktorá pridáva majiteľovi len problémy napríklad aj s parkovaním.
Pozri si môj príspevok nad tebou. To je pohľad zvnútra automobilového priemyslu. Nemusíš so mnou súhlasiť, ale nerob rýchle závery.
Občania. Nemám rád Fica, ale on zo Slovenska mozgovňu automobilového priemyslu urobiť nemôže. Automobilový priemysel v Európe mozgovňu ani nemá. Pozrite sa na tie produkty. Robím túto prácu 35 rokov. Už pred 25 rokmi som si všimol, že automobilky a ich dodávateľov začali zaplavovať rýchlokvasení manažeri. Postupne. Od najnižšej úrovne. Dnes je celá štruktúra okupovaná a zamorená ľuďmi, čo v živote nič nerobili a ani nič robiť nevedia. Berú peniaze, ktoré pred 30 rokmi brali konštruktéri. Konštruktér je dnes taký picmoch, čo by v roku 1990 predával šalát v bufete. Robí komparz týmto ľuďom, ktorí celé dni sedia na telekonferenciách na Teamse.
Nemusíte mi veriť, ale pozrite na tie výsledky. Na tie produkty. Na tú perspektívu. ...a pozrite si aj tú zmätenú komunikáciu celého odvetvia smerom k zákazníkom. Za všetko hovorí aj vyjednávanie šéfov odvetvia s Európskou komisiou. Komisia konzistentne desiatky rokov robí svoju politiku a automobilový priemysel sa krúti ako had.
Odporúčame