"jeden z trojice zábavných krotiteľov duchov". Neboli štyria? Alebo ten čierny kolega bol len taký nejaký pomocník a nepatril medzi tých "parapsychológov"?
"jeden z trojice zábavných krotiteľov duchov". Neboli štyria? Alebo ten čierny kolega bol len taký nejaký pomocník a nepatril medzi tých "parapsychológov"?
Vďaka za článok.
"Američania dali jednoducho prednosť vysokému krútiacemu momentu, ktorý zaručoval pokojný chod a raketový záťah od nízkych otáčok."
Zvláštne, tak prečo vyhrala potom atmosféra nad turbom, keď to má práveže lepší "záťah odspodu"?
"K tomu však pridá batožinový priestor s objemom 235 litrov, ktorý degraduje pôvodné Alto (+ 105 l) aj Splash (+ 55 l)." Nie náhodou deklasuje?
Ináč v článku je 4× uvedený "Spalsh" :).
(Ináč vďaka za článok, berte to ako konštruktívnu kritiku.)
Konečne! V hlave som mal tento nápad už dlho, som rád, že ho bude niekto realizovať :)
"osoba sediaca viac ako šesť hodín denne má o 20 percent vyššie riziko úmrtia ako osoba sediaca iba tri hodiny denne".
A to som si myslel, že ľudia majú 100% pravdepodobnosť úmrtia. Tak dobre, 99,999999%, ľudia ako starozákonný prorok Eliáš kazia priemer.
V kompaktnej triede? Veď kompaktná trieda (C) sa rovná (de facto) nižšia stredná trieda, teda Golf, Focus, Octavia, Megane, Ceed atď. Nižšia trieda (B) sú subkompakty. Pozri napr. koniec úvodného textu v článku http://en.wikipedia.org/wiki/C-segment
Autor to však už asi opravil.
Ešte by sa zišlo toto:
"a tak bude jediným konkurentom pre Rio Sedan Chevrolet Aveo". A čo sú potom C-Elysee/301, Dacia Logan či Rapid a deriváty?
Fašizmus je tu už teraz. Veď aj naša vláda, aj Brusel, aj USA — to sú čisto faštistické (rozumej korporatokratické) spoločnosti. Tzn. záujmy štátu == záujmy veľkých korporácií a finančných skupín. A práve to je fašizmus.
"z ľahkej platformy Peugeotu 308 označovanej ako MQB"
MQB má Volkswagen. PSA má EMP2.
Tak keď je to dobrý priemer, tak prečo tá kritika?
Nutne musia byť podpriemerní, priemerní aj nadpriemerní. A hodnotiť možno v rôznych kategóriách. Nie každý si kupuje BMW, Lexusy či Mercedesy. Trh rozhodne.
Ja som chcel napísať celkom iný príspevok: ako toto auto prikúri konkurencii a ako tuhne boj o zákazníka. Pre zákazníka je toto všetko len prínosom.
Moment, má genetickú poruchu, pre ktorú nemá maternicu, ale silou-mocou chce "znásilňovať" prírodu, aby mala vlastné deti, pravdepodobne s rovnakou genetickou poruchou, navyše implantované umelo do jej tela. Pripadá mi to akési extrémne.
"Priviesť ho do reality však iste nebude problém vzhľadom na sériovú koncernovú techniku. "
Keby to bolo také jednoduché.... Passat ešte nie je MQB....
Takže v lokále je v dube? Pardon, v lokáli.
Jasný dôkaz, že to nie je úplne pravidelné - mnohé slová končiace sa na l/r, aj keď sú podľa vzoru dub, sa v lokáli končia na "i".
(Veľmi "rád" vídam aj inú koncovku — "y". Aj budova oproti mala raz na sebe veľký bilbord "voľné kancelárske plochy, tu v areály".)
Uf, ešte som nedopozeral ani prvé video a z mierneho zástancu atómových elektrární som sa stal ich jednoznačným odporcom.
A to si o sebe myslím, že mám kritické myslenie aj ako-také vzdelanie k veci.
Vďaka za linky!
No pekne, vyrobíme 960 tisíc, kúpime 66 tisíc. Niekde nastala chyba :)
A veľkosť kufra? :)
Ale vážne, vyzerá to pekne.
Vďaka za článok.
"Na druhej strane mu slúži ku cti, že v sérii obsahuje stabilizačný systém ESC."
Tá veta je formulovaná, akoby to bola nejaká výbava navyše. Ale v sérii to musí obsahovať, lebo to je zákonná povinnosť! Takže vymenúvať to ako niečo extra je čistý anachronizmus (podobne ako cenníky Škodovky, "výbavou" ich áut sú často aj svetlá, volant, páka, bezpečnostné pásy, ....).
Veru, či to "predstlačím" turbom alebo piestom, veď to je takmer jedno, nie? Dokonca to turbo je zrejme aj lepšie regulovateľné.
Čudné sa mi však zdá, že ten vyšší kompresný pomer vraj zabezpečí "menej oxidov dusíka". Zvláštne, veď preto pri diesloch klesli až na 14:1, aby znížili oxidy dusíka (a vyhli sa EGR filtru). Ale nie som z fachu, nevyznám sa... len sa mi to zdá ako protirečenie.
P. Záborská patrí medzi najaktívnejších členov EP a je veľmi aktívna vo výbore zaoberajúcom sa dikrimináciou žien (dlhé roky bola jeho predsedníčka). Kedysi som videl aj štatistiku vystúpení, návrhov, apelácií... z našich poslancov je tam suverénne najaktívnejšia.
Odporúčame