za zákaz spaľovacích motorov hlasovali v EU parlamente aj smeráci.
za zákaz spaľovacích motorov hlasovali v EU parlamente aj smeráci.
nuž, ale fakt je ten, že spaľovacia mobilita zabíja zem. Je nezmysel, že fosílne palivá nie sú ešte drahšie.
" Vsetky EU automobilky ryzovali z lacnej vyroby v Cine a odovzdavali storocne skusenosti vyvoja dobrovolne hlavne ze boli rekordne zisky."
stačilo mať akcie v tomto čase
akurát včera som bol v Trnave. Áno musel som platiť ale zaparkoval som v blízkosti, kde som potreboval.
keby bolo parkovanie zadarmo, iste by som nezaparkoval.
takže u mňa je to OK.
Našťastie ty si bol múdry a kúpil si akcie a zbohatol si tiež.
Ibaže by nie?
Tu máš ročné predaje ty šarišsky mysliteľ
2015
1.871 million
2016
2.084 million
2017
2.374 million
2018
2.310 million
2019
2.456 million
2020
2.164 million
2021
2.093 million
2022
~2.092 million*
2023
2.044 million
2024
2.389 million
Úplne s tebou súhlasím až na to zbytočné kopnutie do Ukrajinca. Najviac zahraničných vodičov v ČR je Slovákov...
Staria 2,2 crdi
0-100 12,4s
spotreba 8,9l
hybrid
0-100 10,2s
spotreba 7,8l
ešte niečo treba dodať?
Keby Ferrari chceli, tak to bez problémov utaja. Zjavne nechceli.
Búrka v pohári vody
Nevyužiť predohrev batérie je úplná chyba. To je test úplne o ničom.
Ja mám skúsenosti práve opačné. Ľudia na západe oceňujú ostatných, hľadajú to dobré. To skôr ľudia z východnej Európy (áno, my) a ruska si myslia, že sú niečo viac, že sú šikovnejší a múdrejší. Žiaľ nie je to tak.
je naivné myslieť si, že keby tam EU automobilky nevytvorili továrne, že by k tomuto nedošlo. Ako píše autor nižšie, nebolo to iba o tomto, ale aj o študentoch, výskume atď.
Nakoniec, automobilku tam postavil nielen Musk, ale aj Ford, dokonca GM tam má viacero tovární.
vidím to naopak - že čínania dobiehajú etablované značky je prirodzené a stalo bysa to aj tak - veď podarilo sa to aj kórejcom a bez takýchto továrni.
takže je dobré, že EU automobilky tam továrne postavili, dokázali na tom zarobiť z čoho profitovali aj akcionári a aj samotné automobilky.
Či by EU automobilky fungovať ináč - lepšie? Neviem sa k tomu vyjadriť. Čina dosiahla to čo dosiahla iba vďaka obrovskému dumpingu zo strany vlády. Ak by som si mal vybrať, či EÚ vlády majú dotovať automobilky, tak rovno hovorim NIE.
na západe nemajú vysoké výdavky. Majú drahšie služby. Tovary tam stoja toľko čo tu, často aj menej.
každopádne, napriek niektorým vyšším cenám je disponibilný príjem priemerného človeka západného bloku výšši o 35% oproti nám.
keďže si nechápavý - predstav si, že by si zarábal o 35% v čistom viac a skús porozmýšať, či je to až tak odlišné, alebo nie.
rusi snívajú o tom, že budú mať ekonomiku ako EÚ, ty jelito. Preto sa sem všetci tlačili, kým nedostali zákaz.
To čítaš konsomoskú pravdu a nesleduješ život okolo seba?
už len priemerný vek dožitia: rusko 69, Slovensko 77, priemer EU 82
to vyjadruje životné prostredie, životnú pohodu, kvalitu stravy a lekársku starostlivosť....
Porozmýšľaj a napíš ešte raz
pekne si to napísal, citlvo. Ale pochybujem že to pali pochopí. Je dosť natvrdlý.
Pozeráš sa na to očami inžiniera.
Ale fakt je ten, že to auto bolo extrémne drahé. O cca 50% drahšie ako konkurencia, pritom malo zaostaly motor a nebolo spoľahlivé.
V tých časoch kupovalo mnoho ľudí auto aj kvôli prestíži. Myslím, že dnes chce človek čo najvyššiu hodnotu za svoje peniaze a predaje tomu nasvedčujú.
Takže dnešní manažéri konkurenčných úspešných znaciek to robia správne.
Nemyslím že existuje argument kúpiť si toto a nie napr tú c3
Tam za 10 min 2h, kde je volant hrubší, to nie je miesto kde ho máš držať ty chmuľo. Tam je to hrubšie práve kvôli tomu aby si dal palce pri polohe 14:15 a tie sa mali o čo zaprieť.
Ono stačí ísť na parkovisko a urobiť si vyhýbaci manéver pri 13:50 a 14.15 a uvidíš ten rozdiel, pretože pri 13.50 nezatocis bez prehmatu toľko, ako pri 14:15
Predchádzajúce m5 sa ešte dali predať resp kúpiť ako jazdené ale toto je auto ktoré stojí 150tis € a na druhy deň po kúpe má cenu blízku nule.
Odporúčame