Ak si niekto miesto porsche kúpi xiaomi, tak si aj miesto rolexiek kúpi casiovky. A taký človek neexistuje. Buď chceš porsche kvôli statusu alebo nechceš.
Ak si niekto miesto porsche kúpi xiaomi, tak si aj miesto rolexiek kúpi casiovky. A taký človek neexistuje. Buď chceš porsche kvôli statusu alebo nechceš.
Dnes keď zoberies hocijaké dobre auto, napr e Klasse, tak jazdíš za 7l nafty celý rok, ale to je dnes 10 eur.
A ako píšeš nižšie, tých 20-22kw krát 0,40€ za kWh je menej ako 10 eur, pričom takto by väčšina ľudí nabijala 2-3 krát za rok. Všetko ostatné nabíjas za 0,10€. Nie je o čom.
300km za 20min - to je super. To už stačí 95% vodičom.
Je super ako sa elektromobilita vyvíja. Nakoniec už 2035 nebude strašiak.
Bojíš sa sledovania a pritom vypisujes o sebe hlúposti po internete. Netreba ťa draho sledovať, sám dávaš na známosť že si jelito
Kanibalizacia v rámci skupiny je bežná obchodná taktika, ktorá prináša zisk.
Neviem či sa naši zamestnanci vw dajú považovať za otrokov, keď zarábajú nadpriemerne.
Áno, ale na 800 a viac voltove batérie potrebuješ viac článkov, čo zvyšuje cenu. Cinanom je to jedno, dotojuju to, ale v EÚ to musíš vedieť predať a zarobiť.
Nie, nevidel. Pozeral som sa na to, že sú to jednoduché autá.
To by ma fakt zaujímali napr tie závady Hyundai i20 a i10, kde doslova ani nie je čo na pokazenie.
Elektromobilita v iných krajinách sa posunula kam?
Zrejme v Bratislave aj Viedni posunuju vozeň s autami. Veď nástupiš vo Viedni ak ti to viac vyhovuje.
nie všade sú EV umelo zvýhodňované, a rovnako platí, že nie všade sú zvýhodňované ICE (spaľováky)
Ale napríklad u nás sú ICE zvýhodňované, lebo so starým tdi euro III môžeš jazdiť kde chceš. A to je zvýhodňovanie. Toto musí skončiť.
samozrejme že kodiak. Niva sa do roka rozpadne bez ohľadu na starostlivosť. Kodiak bude pri pravidelnom servise fungovať roky.
16h znie hrozivo ale odchod je o 16.00 a príchod o 8,00, tzn nastúpiš, pár hodín si posedíš, pozeráš z okna, kniha, večera, potom ideš spať, ráno sa zobudíš, raňajky a vystupuješ.
áno, je to komfort. Neraz som tak cestoval (nie túto trasu) takže viem o čom hovorím.
preboha ignoruj ho, veď to je palixy bratranec. Zjavne mal rodičov súrodencov.
Platí sa za bezpečnosť a komfort.
vo všeobecnosti treba povedať, že Bratislava teraz nikdy nevyzerala lepšie. Upratané, kvety, zlepšuje sa takmer všetko - nie len cesty ale aj chodníky. MHD na úrovni, okrem pár starých električiek všetko viac menej nové.
Na druhú stranu treba povedať, že daň je najvyššia v histórii - keďže som staromešťan, tak je to dvojnásobok oproti tomu ako keď Vallo nastúpil.
Parkovacia politika je z mojich skúseností funkčná. Samozrejme nedá sa všetkým vyhovieť, hlavne tým čo sa chcú vývážať a parkovať zadarmo.
Takže nedá sa povedať, že je úplne zlý primátor. Ideálny iste nie je, ale lepšieho Bratislava zatiaľ nemala.
K tvojmu závideniu - jeho základný plat učtený zákonom je 6065 eur, príplatky má mesačne 2400 eur. Tiež si myslím, že by to nemal mať.
Čo sa týka poslancov, ich plat je cca 500 eur, takže tvoja myšlienka je čisté klamstvo.
nuž ale kam sa má elektromobila posunúť, čo sa týka spotreby? Elektromotory sú už dnes efektívne, aerodynamika je vyhnaná do extrému.
Spotreba v mestách je už podľa mňa veľmi dobrá, tam sa už zázraky neudejú. A diaľnica - musia to byť sedany, nie SUV.
dnes je to už ozaj len o zlacňovaní, technologický vývoj už pôjde pomalšie.
- BYD teda na rozdiel od európskych automobiliek, ktoré už len inovujú súčasné spaľovacie agregáty, vyvíja úplne nové.
pointa podľa mňa je, že aj novo vyvinuté čínske motory sú horšie ako dnešné európske. Horšie = menej efektívne.
Vysvetli nám prosím ťa ako to dopadlo s telefónmi. Lebo neviem ako v tvojej rodnej vieske, ale tu u nás sú najlepšie telefóny americké a juhokórejské.
Odporúčame