rusku to však nemá ako pomôcť
nie, je to veľmi dôležitá súčiastka pre čistotu ovzdušia
jarík, nepozeraj len televíroz a jútúb alebo choď prosím ťa do lesa, aby si prestal hovoriť tieto hovadiny.
Tak sucho ako je posledných 5 rokov nikdy nebolo . Táto hlúpa strana SMER prijala pred niekoľkými rokmi zákon na ochranu podzemných vôd...ver tomu, že za 10-20 rokov nebude čo chrániť. lebo tej vody nebude.
20-30 rokov dozadu bolo všade kopec snehu, ktorý sa držal. Dnes? Čo ti budem hovoriť. Je 10.3. a 20 stupňov.
tak nerozprávaj. že zmeny klímy nie sú. Sú, každý to vidí a cíti denne.
áno, súhlasím, že každá firma by sa mala mať možnosť slobodne rozhodnúť, ale zároveň súhlasím s tým, aby firma, ktorá si vyberie ekologickejšie riešenie mala nejakú úľavu. napríklad rýchlejší odpis.
a nesúhlasím s tým, keď sa ľudia správaju zabednene, lebo "uz viidm nejakeho dilera, ako robi rozvoz po celkom slovensku a kazde 200km musi stat hodinu," to je príklad zabedneného myslienia. Človeka, ktorý si žije vo svojej kocke a nerozmýšľa.
a ktoré auto drží cenu?
skús prosím menovať príklady a rovno daj aj približnú nákupnú cenu a predajnú cenu. Potom to porovnaj s tým, ktoré nedrží cenu.
Myslím že budeš prekvapený, že sa bavíme o halieroch.
Ešte väčší blbec než sme dúfali
Každá firma čo má auto robí výlučne rozvoz na dlhé trate?
Akože mali by sa dotovat automobilky alebo ako si to myslel?
Nie s kabrioletom, nie s autom do mesta, nie s malým autom...
Nuž, škoda sa postupne vypracovala na celkom kvalitného výrobcu. Takže než dehonnestovat značku, treba sa skôr pozrieť, čo za tie peniaze dostaneš.
Podľa mňa spotreba už dole nepôjde, VAG robi od výroby menej tesné motory, preto majú spotrebu oleja
Neviem overiť či máš pravdu s účinnosťou temelina. Bez ohľadu na to, výsledkom nečinnosti atómovej elektrárne je vodná para.
Výsledkom neúčinnosti auta ICE sú jedovaté splodiny
Automotive v EÚ má 6 až 12 mil zamestnancov, záleží od spôsobu počítania. Okolo 3% zamestnancov.
Tržby automotive sú cca 400mld eur. HDP krajín EÚ je 17'000 mld eur, tzn automotive je 2,3%.
Čím chcem povedať, že určite EÚ nezávisí od automobiliek.
Ďakujem
Toto mal napísať autor článku
Nechápem ako mohli stratiť Čínu. Veď sú značka, pojem
Nehovorím, že viem všetko, ale o problémoch s motormi fiat (v dávnej minulosti) som nepočul. Za to jeden čas fiaty veľmi hrdzaveli - lebo používali plechy z "kvalitnej" ruskej ocele.
Prasknuta hlava ani prepaleny piest nie je bežná závada. Súhlasím, že auto v servise je problém a drahý. Ale mať V6 bez turba alebo R4 s turbom, to je len predplacanie nákladov na servis v palive.
Konečne sa pri uzaverach rozmýšľa
Pointa je, že aj to najslabšie lacné západné auto bolo omnoho lepšie ako všetko čo vyrobil východný blok. Okrem Tatry, ale to nebola sériová produkcia.
vďaka downsizingu reálne šetrím na palive 2-3l / 100km.
Dajme 2,5 litra, cena benzínu 1,50. Na 200tis km je to ušetrených 7500 eur.
Výmena turba stojí pod 1tis eur...
A hybrid sa nekazí.
Vrať se do hrobu, starouši...
Odporúčame