Ešte väčší blbec než sme dúfali
Ešte väčší blbec než sme dúfali
Každá firma čo má auto robí výlučne rozvoz na dlhé trate?
Akože mali by sa dotovat automobilky alebo ako si to myslel?
Nie s kabrioletom, nie s autom do mesta, nie s malým autom...
Nuž, škoda sa postupne vypracovala na celkom kvalitného výrobcu. Takže než dehonnestovat značku, treba sa skôr pozrieť, čo za tie peniaze dostaneš.
Podľa mňa spotreba už dole nepôjde, VAG robi od výroby menej tesné motory, preto majú spotrebu oleja
Neviem overiť či máš pravdu s účinnosťou temelina. Bez ohľadu na to, výsledkom nečinnosti atómovej elektrárne je vodná para.
Výsledkom neúčinnosti auta ICE sú jedovaté splodiny
Automotive v EÚ má 6 až 12 mil zamestnancov, záleží od spôsobu počítania. Okolo 3% zamestnancov.
Tržby automotive sú cca 400mld eur. HDP krajín EÚ je 17'000 mld eur, tzn automotive je 2,3%.
Čím chcem povedať, že určite EÚ nezávisí od automobiliek.
Ďakujem
Toto mal napísať autor článku
Nechápem ako mohli stratiť Čínu. Veď sú značka, pojem
Nehovorím, že viem všetko, ale o problémoch s motormi fiat (v dávnej minulosti) som nepočul. Za to jeden čas fiaty veľmi hrdzaveli - lebo používali plechy z "kvalitnej" ruskej ocele.
Prasknuta hlava ani prepaleny piest nie je bežná závada. Súhlasím, že auto v servise je problém a drahý. Ale mať V6 bez turba alebo R4 s turbom, to je len predplacanie nákladov na servis v palive.
Konečne sa pri uzaverach rozmýšľa
Pointa je, že aj to najslabšie lacné západné auto bolo omnoho lepšie ako všetko čo vyrobil východný blok. Okrem Tatry, ale to nebola sériová produkcia.
vďaka downsizingu reálne šetrím na palive 2-3l / 100km.
Dajme 2,5 litra, cena benzínu 1,50. Na 200tis km je to ušetrených 7500 eur.
Výmena turba stojí pod 1tis eur...
A hybrid sa nekazí.
Vrať se do hrobu, starouši...
Ani sa nečudujem, v Európe sú nekonkurencieschopni, tú nekvalitu proste nevedia predať.
Je ekologicky a ekonomicky rozhladeny, takže nebude predávať o 3 roky.
Toho Tadžika, čo je u nás podozrivý z trestnej činnosti nedokázala deportovat táto "skvelá" vládna partia, ktorá je všetko len nie progresívna.
"má totiž z percentuálneho hľadiska najväčší podiel predaja luxusných áut z celej EÚ. Na to, prečo je to tak, nech si urobí názor každý sám."
Výsledok 15 ročnej vlády sociálnej demokracie - veľké príjmové rozdieky
Odporúčame