Daily Mail, co dodat. Mimochodom, kedysi mali s Pravdou spolocneho majitela. Nastastie je to uz za nami.
Uzite si the Daily Mail song.
http://www.youtube.com/watch?v=5eBT6OSr1T I
Daily Mail, co dodat. Mimochodom, kedysi mali s Pravdou spolocneho majitela. Nastastie je to uz za nami.
Uzite si the Daily Mail song.
http://www.youtube.com/watch?v=5eBT6OSr1T I
No ano, akurat ze Slovac a "Cechac" si mysli, ze si kupuje auto o triedu vyssie. Karoseria XL na podvozku vo velkosti L, ktory aj v implementacii s karoseriou spravnej velkosti patri k podpriemeru triedy. Ale neinformovany zakaznik sa riadi zasadou vacsie = viac = lepsie a tak ma pocit, ze aj ked zaplati viac ako by zdravy rozum v tejto triede a za taku kvalitu radil, ma pocit ze udelal desnej kauf.
Cena je fajn, vybava tiez... ale pri porovnani treba zobrat do uvahy aj veci ako zaruka, spolahlivost atd. Je rozdiel mat Mazdu 2 so zarukou 3 roky alebo 100 000 km ako Peugeot 207 so zarukou 2 roky ... ktora je navyse na niektore diely obmedzena na smiesny pocet kilometrov.
Mat v aute hodinky s vodotryskom je pekne, ale kolko aut v tejto triede ma v uplnom zaklade vyskovo nastavitelne sedadlo vodica? Zamysli sa nad tym zakaznik? Nie. Slovak ide do showroomu Skoda v presvedceni za dostane lacny servis a ze na Skodu budu nahradne diely.
Korupcia v BA? Staci sa zamysliet na kamerovym system na BA krizovatkach. Dodal Siemens. Tu je porovnanie kolko stal system v BA a kolko v Prahe - a ten v Prahe aj nieco naozaj robi.
Koncom roku 2007 strážilo bratislavské križovatky 24 kamier, ktoré mesto kúpilo za 73 miliónov korún - to ešte doplnilo 13-miliónové riadiace centrum od Siemensu. Kamerový systém neslúži ako nástroj na kontrolu a zákonné vynucovanie dodržiavania dopravných predpisov. Jeho úlohou je ,,sledovanie aktuálnej dopravnej situácie".
V roku 2007 zaznamenal pražský kamerový systém viac ako 330 000 prekročení rýchlosti. Kontrola sa robí na 17 úsekoch, na každom z nich dvojica kamier meria priemernú rýchlosť jednotlivých áut. Mesto za to zaplatilo 37 miliónov českých korún, čo je asi 48 miliónov slovenských. Ďalších 14 kamier zaznamenalo okolo štyritisíc prípadov jazdy na červenú a viac ako 47-tisíc prípadov státia v križovatke.
http://www.izurnal.sk/index.php?op tion=com_content&task=view&id=2113&Itemid=89
Trosku nepresna statistika.
Toyota Aygo, Citroen C1 a Peugeot 107 su jedno a to iste auto. Nie Maju inu masku, ale je to vzdy jedno a to iste auto. A spolu sa ich predalo 151 kusov, takze trojlistku patri tretie miesto.
oprava bodu 2 - kym dostali Froyo na sim-free telefony bez kontraktu.
1. Sucasne verzia Androidu (Froyo, 2.2) nie je optimalizovana pre tablety - len pre telefony. To je oficialna pozicia Google.
2. Z dovodu 1 Google oficialne limituje implementaciu Androidu v tabletoch vacsich ako 7 palcov.
3. Android pre tablety pride najskor zaciatkom roku 2011 (Honeycomb) - vyrobcom hardveru trvalo niekolko mesiacov, kym ho dostali na sim-free telefony bez kontraktu. Kto je viazany kontraktom, je viazany na operatora. Kym sa prve tablety s Android Honeycomb objavia na trhu, uplynie minimalne polrok. To uz bude na trhu iPad 2. Takze nove Android tablety budu superit so strojom predchadzajucej generacie.
4. Pri nedotovanej cene zatial ani jeden Android tablet neponukol cenu nizsiu ako iPad.
5. Regionalne obmedzenie Android Market Store - ani slovenski ani ceski developeri nemozu svoj softver predavat - iba ponukat zadarmo. Apple iTunes App store je pristupny pre uzivatelov a developerov vo viac ako 100 krajinach.
Koeficient odporu vzduchu 0.30 nema vacsina sedanov strednej triedy, nie to este minivan. Dizajn je podriadeny aerodynamike. Navyse, 5 je jediny minivan v triede, s ktorym sa da jazdit ako s osobnym autom. A je to tiez jediny minivan tejto triedy, ktory ma vzadu posuvne dvere.
V kazdom pripade je dobre vidiet v tomto segmente auto, ktore ma osobnost. Novy Ford C Max je uplne hrozny, Touran je sterilny az to mraky brzdi a francuzske pokusy su prinajlepsom zmatene.
Vojdete do Avionu, Auparku, Eurovei a ovali vas odporny zatuchly smrad cigaretoveho dymu. Absolutny humus.
Uplny zakaz v nakupnych centrach a vsetkych baroch, kaviarnach restikach mal platit uz davno.
Tak Carnogusrky ako Valko maju prepojenie na opozicne strany a teda zaujem na tom, aby sa kauza nenafukovala.
Sulik ukazal, ze sa nevie spravat ani ako politik, ani ko slusny clovek a ani ako spravny chlap.
Akurat, ze jeho moralizovanie nie je na urovni "kovaneho krestanskeho demokrata", ale tretotriedneho evanjelikalneho (pozor, nie evanjelickeho) pastora zo zapadakova na americkom juhu.
"Bývalý šéf Bieleho domu o tejto príhode píše vo svojich memoároch s názvom Rozhodujúce momenty (Desision Points)"
Po anglicky, samozrejme, Decision Points ....
http://www.amazon.com/Decision-Points-Geor ge-W-Bush/dp/0307590615
Idioticky navrh hlavne v suvislosti so zrusenim skusobnej doby pre "prvovodicov", ktori by mali nielen dostavat vodicak na skusku, ale mali by mat aj dalsie obmedzenia, napr. by nemohli soferovat v noci bez sprievodu skuseneho vodica, nesmeli by mat, bez sprievodu, nikdy v aute viac ako jedneho teenagera atd.
V nasich podmienkach nepomoze nic ine len automaticke radarove systemy, meranie usekovej priemernej rychlosti, kamerove systemy na krizovatkach, ale naozajstne, nie to co su v Blave. Take, ktore automaticky zachytia spz auta iduceho na cervenu alebo takeho, co stoji v krizovatke.
No a samozrejme, urychlena vystavba dialnic.
Ale co uz, tato vlada rusi vsetko, co je vyskusane a overene, a nastupuje svoju modru cestu.
Nokia???? Vazne? To sa poslanec facebookovej strany uspokoji s Nokiou? Ani iPhone, ani Android, ani Blackberry??? Neuveritelne.
VW model tam ani nemohol byt, koho uz zaujima ponuka faceliftovanych modelov starych niekolko rokov, ktore sa navyse lisia len velkostou.
http://www.auto.cz/auto-bild-tuv-report-2009-vozy- 2-3-roky-verso-toyota-corolla-5919
http://auto. idnes.cz/specialni-priloha.asp?y=automoto/tuv-repo rt-2010.htm
Odporucam hladat Megane od miesta cislo 100. A nezabudaj, ze auto s 8% pravedepodobnostou poruchy je 4x (o 400%) menej spolahlive ako auto s 2% pravdepodobnostou.
Presne tak, z hot hatch triedy je Megane najhorsia volba. Ale to je tak, u nas musi vyhrat Koncern, vo Francuzsku domaci vyrobca.
Stare porekadlo anglickych futbalistov hovori: Win or lose, we still booze. Vyhra ci prehra, chlasceme tak ci tak.
Odporúčame