Aj tých dnes 422 mŕtvych Poliakov ignoruje COVID? Mazurek a Uhrik su etalon sprostosti a ty sa tu k nim hlasis?
Aj tých dnes 422 mŕtvych Poliakov ignoruje COVID? Mazurek a Uhrik su etalon sprostosti a ty sa tu k nim hlasis?
Ale nezaockovani, co pomreli na COVID, sa uz tie vedlajsie ucinky nedozvedia...
Prajem ti pevné zdravie. ...aspoň to fyzické.
Kam nás dovedú Suja, Uhrík, Mazurek, Fico, Kotleba alebo Harabin? To najlepšie vedia ich obdivovatelia čo ležia na JIS. Na plúcnu ventiláciu!
Diabolský plán koho? Kvôli čomu? A čo z toho bude mať? Stredovek neskončil. Stredovek je stále v hlavách ludí. Ako ďaleko sme od toho aby sa upalovali lekári propagujúci očkovanie?
Veď ti píšem aby si sa nezaočkoval.
Nepoužívajte bezpečnostné pásy, lebo zhoríte v aute. Vykašlite sa na prilbu na motorke, nič nebudete vidiet ani počuť. Zvárajte bez kukly, lepšie uvidíte na plameň. A nezaočkujte sa, budete mať párty ako ste v živote nemali. Až potom, po živote.
Nemôžem ťa donútiť používať mozog. Veríš čomu chceš veriť.
Kolko dezolatov antivaxerov vyprodukovali Uhrik, Mazurek, Suja, Fico a Kotleba?
Ake ine riesenie ty vidis? O tom, ci funguje ockovanie alebo nie, ty nevies nic. Mne staci, ze napriek Delta variantu, ktory u nas ucinkuje dnes, mame menej umrti ako v pred ockovanim.
Benzin stal 7 a 8 korun. Special a Super. Spotreba takej Lady 1500 bola 7 litrov. Dochadzat 25km do prace autom znamenalo mesacne naklady 500 korun. To bola stvrtina vyplaty. Mesacny listok na autobus bol 25 korun. To je hlavny dovod. Na auto robil clovek skoro cely zivot. Zhnilo za 10 rokov.
Môžem ti prezradiť, že energia z offshore veterných elektrární je už dnes konkurencieschopná bez dotácií. Veľké firmy ako RWE alebo British Petrol idú do zelenej energie naplno. Vidíš svet príliš strnulo. Aj biomasa nieje len drevo a nemusí rásť len na poli alebo v lese. Zdá sa ti, že už nie je miesto kam by sa dali zasadiť stromy? V minulosti celá dedina kúrila drevom zo stromov, ktoré rástli okolo polí - sme na nížine. Boli to väčšinou konáre z vŕby. Každý rok ich bolo treba opíliť a urobiť poriadok okolo polí. To dnes nikto nerobí, ale môže začať.
U el. Auta je to 15-20kWh/100km. Mohlo by to byt aj 9 pri troche dobrej vôle. U auta so spaľovacím motorom je to 60-100kWh/100km (aj viac) a dostať to pod 40kWh je velmi-velmi ťažké. Na tú istú energiu môže jazdiť 5 až 10 el. automobilov. S tým súvisí aj dostupnosť v Somálsku. Hlavne auto so spaľovacím motorom by energiu napr. z fotoboltaických panelov premieňalo na pohyb dopredu veľmi neefektívne cez syntetické palivo. Len pre info môj názor sa opiera o 5 rokov štúdia (Ikrinský, Hudec, Urban, Mičík ...) a 30 rokov praxe konštruktéra. Z toho 10 rokov v MB a ďalších 10 rokov na projektoch hlavne pre JLR.
Keď máme porovnávať automobily, tak efektivitu tých spaľovacích treba posudzovať len so syntetickým palivom. Nemožno provnávať námahu na ulovenie jeleňa - čo môže byť napr. len jeden výlet do lesa, s námahou na vychovanie jatočného býka - čo je viacej ako 1 rok práce.
Aká múdrosť z teba srší. Mohol by si zmieniť aspoň jednu krajinu kde ruský kapitál pomohol vybudovať aspoň také podmienky pre život občanov ako máme u nás na Slovensku? Len jednu.
Byť proti je dnes IN. Proti všetkému. Aj proti zdravému rozumu. Antivaxeri spochybňujú odporúčania vedcov. Antisystém spochybňuje základy demokracie. ...a manageri spochybňujú výpočty inžinierov. Aj o tom je dnešný automobilový priemysel. Chápem, že čísla a fyzika sú pre diskutujúcich nudné. Preto len odporúčam, skúste sa previezť s elektromobilom. Rýchlo pochopíte, že individuálna mobilita nie je o hučiacom výfuku.
V energetickej efektivite a cenovej dostupnosti.
Konšpirátori, extrémisti, mafia, antisystém a hybridní bojovníci oslabuju náš štát. Cítia ľahkú korisť. Dúfam, že sa mýlia. Bolo by dobré každý deň urobiť niečo proti tomu. Aj niečo malé môže pomôcť, ked sa zapojí každý súdny človek. Ja sa preto zúčastňujem týchto zúfalých diskusií na Pravde. Čas hraje proti Putinovi. Keď začnú Ukrajinci pociťovať posilňovanie svojej ekonomiky, ako my po roku 2004, bude jeho šanca niečo zmeniť nulová.
Každé riešenie problému s navyšovaním podielu CO2 v atmosfére je vítané. Musí však ekonomicky dávať zmysel. Benchmarkom je dnes elektromobil. Jeho vývojový potenciál je stále iba na začiatku.
Takých, čo sa nebáli, sú plné cintoríny. Držím ti palce. Kostol tiež nie je zlý ale, škola je najlepšia na redistribúciu výrusu.
Odporúčame