DeepDrive predstavil dvojrotorový predlžovač dojazdu. Má byť živou vodou pre elektromobily
Spaľovací motor je dobrý všade tam, kde dokážete využiť nielen mechanickú energiu na, ktorú mení 1/3 energie paliva, ale aj tepelnú energiu, ktorej sú viac ako 2/3 energie paliva. To je napríklad kogenerácia. Tak sa blížime k 100% energie paliva premenenej na úžitok.
V lietadlách, poľnohospodárskych strojoch alebo aj nákladnej automobilovej doprave, ktoré sú energeticky veľmi náročné, je tepelný stroj momentálne asi nenahraditeľný. Tu sa môžeme baviť napr. o syntetických palivách. Sú síce rádovo drahšie ako jazdiť na elektrinu, ale keď nie je iná alternatíva...
P.S. Čím vyššia energetická náročnosť tým ťažšie nahradiť tepelný stroj elektropohonom na batériu. A to aj v prípade, že by sme mali zázračné batérie s ohromnou kapacitou. Je to preto, že to veľké množstvo energie sa nedá vyrobiť lokálne a je veľký problém pretransportovať ho z elektrárne. To len podčiarkuje tvrdenie o nezmyselnosti elektrických SUV.