Lízing elektromobilov v Európe kolabuje, niektorým spoločnostiam hrozí krach
Pozrime sa dnes na veľmi viditeľný príklad "ako niekto spravil chybu"
VW v Nemecku... Chce tam zavrieť fabriku, vlastne 3, alebo 5? A PREČO ? Lebo vsadil na zlú technológiu, ktorú zákazník NECHCE!!! Premrhal peniaze a teraz je na pokraji problémov aké nemal desaťročia.
A na druhej strane Toyota -ešte nedávno podľa niektorých ZAOSTALÁ automobilka, ktorá nedokázala vyvinúť elektromobil. Kde je dnes Toyota? V obrovských ziskoch? Prečo? Žeby robila autá, aké chceme my ZÁKAZNÍCI ?
Kto je tu babrák ?
Od elektromobility dáva dnes ruky radšej každý preč. Keby sa tu mohli predávať autá ako v Indii, Číne, Ázii, tak aj VW žne poriadne úspechy s autami ako Škoda Slavia, Kushaq.
Na akú "figu" sú nám predražené autá plné systémov (ktoré NIKTO nechce?) Autá boli bezpečné už pred 10 rokmi a to boli pomerne jednoduché.
Nepotrebujeme asistenčné systémy, ale je potrebné vylúčiť z premávky vodičov, ktorí nie sú schopní šoférovať. Vodičák nie je vecou, na ktorú má každý polointeligent automaticky nárok.