značka EV je aj pre nízkoemisné vozidlo
značka EV je aj pre nízkoemisné vozidlo
Počuj ty mysliteľ. Zrejme si si pri čítaní svojich vybraných periodík nevšimol, že u EV výkon vplýva na spotrebu iba zanedbatelne. Hmotnosť taktiež dosť málo. Najviac vplýva na spotrebu aerodynamika a jazdný štýl. Toto auto má špičkovú aerodynamiku. Pri bežnom použití bude mať jednu z najnižších spotrieb EV na trhu. Ty troll.
európa by to vedela ťažiť, ale samozrejme dáva prednosť aby sa netažilo tu, nakoľko to znamená záťaž na životné prostredie.
a všetci by sme tomu mali byť radi.
Máš pravdu. Neviem aká je tvoja pracovná pozícia, ale ak nie manažérska, si pripravený pracovať za 500€?
Lebo odbory,'solidarita a sociálne istoty sú práve pre týchto ľudí. Vo Vw Bratislava majú tito zamestnanci v priemere 2300€. Išli by robiť za 500-800€?
tvoje auto má 120k a nie kw ty truľko
pali aj ty miešate jablká s hruškami a len omieľate dookola nezmysly. Nikto vám predsa nenúti 2,5 tonové SUV.
Aj dnes vieš kúpiť malé a hospodárne auto - hyundai i20, škoda fabia, malé kie. Všetko spotreby 5l kombinácia, cena pod 20tis.
Len tu vyplakávate, že také autá nie sú, ale veď sú. A sú lepšie ako táto čínska <>
ak by si urobil taký 5 ročný priemer tak to už bude blízko reality. 2-7% je u automobiliek bežná marža.
veru nemá. Aspoň by už mal byť spoľahlivý, keď je užratý. Žiaľ.
v strednej triede má 3valcový základ iba PSA. VAG, Volvo, Mercedes, BMW, Opel majú 4 valce.
Elroq je po zadné dvere to isté ako eniaq a eniaq je rovnaká trieda ako T 3.
V čom je podľa teba T 3 lepšia ako eniaq / elroq?
Sorry, mal som na mysli teslu 3
keby som teraz kupoval auto, tak by som noci nespal, či nezobrať elroq.
Nemyslím, že Tesla Y je horšia alebo lepšia. Každé z tých dvoch má svoje výhody a nevýhody.
Teslu by som ja nechcel, hlavne z dôvodu absencie displeja pred vodičom a páčky na smerovky, tzn nedá sa ani prepínať diaľkové. Obe veci sa dajú riešiť aftermarketom ale už som moc starý aby som po kúpe nového auta dolaďoval a bastlil základné veci.
Ďalej mi vadí chýbajúca servisná sieť Tesly. Viem že už sa to dosť zlepšilo aj čo sa týka dostupnosti ND, ale moje rácio sa s tým nevie zrovnať. Ale ináč je tesla parádna, cena je OK a tie fungúci infotainment čo sa týka plánovania trás je doladený fakt asi do perfektnosti.
Spotreba EV je pomerne nezávislá od naloženia vozidla či kopcovitého terénu. Keď je auto ťažšie, tak lepšie rekuperuje. Dole z kopca rekuperuje. Samozrejme nejaké straty sú, ale nie významné.
Kúrenie asi najviac ovplyvní ale zaváži to hlavne na krátkych trasách.
každopádne je to pomerne nepodstatné keď dnes už každý nový EV dobiješ 10-80 za +-20 min.
Ja viem že tvoj nenávistný názor nezmením ale baví ma vyvracať tieto nezmysly zaostalých ľudí ;-)
Okrem cingrlatok nie sú lepšie v ničom
Jasné že nevidí. To je miestny maskot - čitateľ autofora a zem a vlek
V čom sú lepšie čínske autá?
Presne taj.
Len Pali to zasa nepochopil, ako takmer všetko...
Jasné, tých 24€ ročne položí každého majiteľa EV. Ty si veľa chochmesu nepobral, že?
naše firmy majú drahšie energie ako západ... a to máme ruský plyn.
Súhlasím. EČV v žiadnom prípade nie je osobný údaj. Teda v rámci SR, lebo register spájajúci EČV s konkrétnou osobou je neverejny.
Odporúčame