Čínska firma poruší zákon, Holandsko zareaguje správne a diskutujúci chvália cinanov.
Ak si niekto položí otázku, prečo smeruje Európa tam kam smeruje, tak presne pre túto všeobecnú tupotu.
Čínska firma poruší zákon, Holandsko zareaguje správne a diskutujúci chvália cinanov.
Ak si niekto položí otázku, prečo smeruje Európa tam kam smeruje, tak presne pre túto všeobecnú tupotu.
Mam desiatky tisíc km najazdených na acc. Tempomat používam desaťročia aj v meste. Nič z toho čo popisujes sa nedeje.
Takže neverím ti, klames.
To je primitívny pohľad.
To, že ľudia si navzájom nesúhlasia je bežný prejav slobody a demokracie. To len voliči fica si myslia, že to je princíp zlepenca. Ale dobehlo to fica a teraz vidíš ako ho to štve. Nevie on motivovať ľudí...
Vieš ako to je, keď ma niekto IQ 70, tak na všetko hľadá jednoslabicne odpovede...
Ťažšie autá....nie je podstatná hmotnosť ale tlak na cm2.
A keďže elektromobily majú spravidla širšie a väčšie kolesá, majú väčšiu stycnu plochu s cestou.
Ak má elektromobil o 20% širšiu pneumatiku - napr 245 vs 205, tak cestu viac svojou vyššou hmotnosťou neniči.
Žiaľ sú aj hlupáci. Ale toto je pomerne jednoducho riešiteľne cez objektívnu zodpovednosť, ako píšem vyššie.
V Bratislave to v súčasnosti s bolt kolobežkami funguje tak, že sú vyhradené parkovacie miesta na ukončenie jazdy.
Tzn nedá sa tu kolobežku nechať hocikde. V tomto problém nie je, resp Praha to mala riešiť podobne ako Bratislava.
Problém bude tá disciplína jazdcov. Lenže ako píšem, zakazanim kolobeziek sa to úplne nevyrieši. Pritom každý jazdec na prenajatej kolobežke je verifikovany cez účet, mobil a platobnú kartu. Každá prenajimana kolobežka má EČV. Čo tak objektívna zodpovednosť?
Navyše otvorene píšu, že miesto kolobeziek sa nasadia elektro bicykle. Ako sa tým vyrieši disciplína? A parkovanie?
Majú preskúšanie každé 4 roky ak si si nevšimol
Ja bolt kolobežky používam, takže z takéhoto rozhodnutia by som radosť nemal.
Ak je problém disciplinovanost užívateľov, ak tí teraz prejdú na vlastnú kolobežku, čo sa tým vyrieši?
nie HDMI ale HDM :-D
v malých autách sa nepoužíva HDM nie len kvôli cene ale aj kvôli veľkosti a hmotnosti. DSG je doslovne o pár kg ťažšia oproti manuálu, pri suchých spojkách max 2 oleja. V HDMI pokojne 6-8 litrov a váži 100kg - o 40kg viac ako manuál.
Ináč, keď hovoríš o DQ200 a jej cukaní, tak postupom času sa to SW vyladilo, aj u starých áut.
Cena je 24 390 eu, a je to priestranná 4kolka.
Duster 4x4 stál v roku 2015 15tis €. Keď započítame infláciu, dnes by to bolo 22'500€.
Čiže za necelých 2tis eur máš omnoho bohatšiu výbavu, o 15k vyšší výkon, nižšiu spotrebu a väčšie a bezpečnejšie auto?
Naozaj neviem, čo by ste chceli. Len bezducho nadávať na EÚ?
Ps : ešte taká pikoska. V roku 2015 bolo treba na ten duster 18 priemerných platov. Na ten dnešný bigster stačí 16
sériová lada niva z pásu prejde tak 500km a môžeš ju opravovať. Ak vôbec prejde tých 500km.
Hovorím o aute z pred vojny. Teraz to bude ešte horšie. Objektívne a úprimne - je to auto dobré na to, že sa človek vráti do mladosti. A v našej mladosti, v našom východnom bloku, boli autá na zaplakanie.
žil som v austrálii dva roky a boli tam tí najpohodovejší a najpriateľskejší ľudia. Škoda že si to ešte nepochytil a reaguješ ako obyčajný rusofil.
Viacero ľudí tu v poslednom čase adoruje činu.
Tak by ma zaujímalo, či by si ty napríklad tam teda chcel žiť. Pracovať 60h týždenne a nemať žiadne sociálne istoty.
A ako bonus - lebo viem, že máš proputinovske a teda protieurópske reči - vieš čo by sa stalo keby si napísal v Číne niečo proti Číne? Už by si nič nenapísal. Ani by si sa do roboty nedostal, ani nikam. Skončil by si ako handra.
S odstupom o 100+ rokov sa bude tých 130 rokov prezentovať ako ako symbol hlúposti človeka.
Lebo tak dlho preferovať niečo tak špinavé a neúčinné, čo nás doslovne zabíja (NOx) to je naozaj na zamyslenie.
žiaľ dnes dávajú 18" aj na malé autá.
ale možno by táto regulácia pomohla aby sa v tomto vrátili k normálnosti
Veru mýlil, 125tky ju mali tiež
založ firmu a daj 3tis eur každému.
Najvyšší rad, ty Maďar
Nabíjať sa bude na parkoviskách, ako ináč? Mestá sú plné kolektorov, stačí na ťahať nové káble, čo ale samozrejme niečo stojí a aj to trvá.
Odporúčame