nie, v číne sa už predá toľko činskych vozidiel, že európske sa tam už takmer nepredávajú. Pokles je aj o viac ako 50% za posledné dva roky.
nie, v číne sa už predá toľko činskych vozidiel, že európske sa tam už takmer nepredávajú. Pokles je aj o viac ako 50% za posledné dva roky.
ak žiješ v meste tak je to ´daleko viac ako hodina za rok ale tých 0,8l za hodinu máš pravdu. Jednoducho štart-stop sa pre vodiča neoplatí ak stojí menej ako 30s.
každopádne, pre chodcov v okolí križovatky je veľký rozdiel, či tam 50 áut vrčí na voľnobehu alebo im motory stoja.
Preto ja si myslím, že štartstop áno.
je to hlavne dôsledok drahej pracovnej sily v nemecku a prezamestnanosti. V článku máš aj vysvetlené, že Bosh zamestnáva 418tis ľudí. Prepustiť 13tis sú 3%, to je prd vo vetre. V každej firme ktorá má viac ako 60 ľudí ak prepustíš dvoch, tak si to nikto ani len nevšimne.
Ad EK a Greendeal. Pozri na predaje os.vozdiel - 2023,2024,2025 - neklesá. Tak potom kde je problém?
Ja to tipujem na čínu. A s tým EK ani Greendeal nič nemá. Jednoducho EU automobilový priemysel nemá šancu konkurovať čínskym štátom dopovaným automobilkám.
Chápem, že pre istú časť čitateľov je ľahšie nerozmýšľať a nájsť vinníka...snád to nie je tvoj prípad.
sorry kámo ale máme skončenú aspoň základnú školu?
1 - samozrejme, že tie autá chýbajú, čakajú na ne zákazníci
2 - aká závislosť na internete? Firma je závislá na svojich informačných systémoch... a áno, je to tak nutné. Bez informačných systémov by si dnes potreboval stonásobky zamestnancov na administratívnych pozíciách.
Nemám iné informácie než z tohoto článku ale na ich základe by som sa taktiež priklonil k odsúdeniu aj tesly. Dôvod - autopilot by sa mal po zásahu človeka vypnúť a oznámiť to vodičovi hlasom a kontrolkou. Takto to majú lietadlá, pretože je to jediné logické a správne fungovanie.
a podľa teba je úspešný útok na JLR prejavom firemnej kompetentnosti?
Nie, je to obrovské zlyhanie, za ktoré verím, že prepustia desiatky ľudí vrátane tých hore, lebo zjavne si niekto nerobil domáce úlohy.
Či to bude niekto z politickej scény komentovať je irelevantné, keďže sa jedná o súkromnú firmu, na rozdiel od katastra, ktorému platíme za správu našich majetkov. Ale tebe to je jedno, aj tak nechápeš čo píšem.
Land Rover predáva stabilné množstvo vozidiel - nerastie, neklesá
Darí sa im však predávať o dosť drahšie autá. Medzi 2023 a 2024 každé auto drahšie o 25% - to je super výsledok.
veď nemusíme. Ale že by sa ceed skvele predával pravda nie je. A posledné roky ani netrápi škodovku, ako píšeš... tak to si musíš najprv sám zrovnať v hlave, či je dobré písať iba tak, čo si hovoríte s chlapmi v krčme, alebo čo sú fakty...
keby čína, irán a severná kórea (dobrá partička ináč) nedodávali rusom zbrane, tak tí by ur 2 roky dozadu maximálne strieľali gumou z treniek.
A aj to pochybujem, či rusáci vedia gumu vyrobiť, možno tam majú len špagát.
fotky fastbacku s otvoreným batožinovým priestorom neukázali, asi vedia prečo, omg. Už keď inžinieri toto auto naladili na európske cesty, tak si mohli zistiť, že sedany sa v tejto triede jednoducho nenosia.
Takže KIA prišla so škaredým fastbackom za 50k € a batožinový priestor sa ani nedá využiť, lebo otvor do neho je veľký ako priehradka na mince.
Gratulujem...
Čiže podľa teba v Soule mali manadžeris poradu, kde kritizovali predaje ceedu, rozhodli o zrušení výroby a potom tam prišla sekretárka, ukázala im predaje v SR a manadžeris dali hlavy do dlaní?
Skvelé ?
Ceedu sa za 2024 predalo v EÚ 91tis. Golfov 216tis...
Turbo sa nemusí skvarit. Už dnes napr 1.5tsi má dobeh chladenia turba aj po vypnutí motora, takže nie je nutné dochladzovat.
Čo sa týka Toyoty, ich hybridy sú veľmi efektívne a kvalitné - nemám výhrady. Ale treba povedať aj B - ten kvilivy motor je na dlhodobé diaľničné jazdenie nepoužiteľný. Keď to nevedia vymyslieť lepšie, prečo aspoň viac neodhlucnia kabínu? Je to dobré auto, ale iba na mestské a prímestske jazdenie.
Chcel by som ostatných čitateľov upozorniť, že tento človek nemá páru o účtovníctve a auditovani. Jednoducho to čo hovoríš sa urobiť nedá.
prešlo 12 hodín a stále tu zasmraďuješ diskusiu
netvrdím, že sa mi páči, ani že sa mi nepáči. Som pomerne prekvapený, že aj tí najlepší majú po 3 rokoch len 60% z ceny nového. Čakal som viac.
ty ako ako pokazené rádio, každopádne predaje v EU za 2023 +14% oproti 2022, v 2024 +0,8% a za 2025 je momentálne stagnácia - predáva sa +- rovnako ako 2024.
takže tvoje vyjadrenie " na nové autá má stále menej ľudí" je nepravdivé.
Nesúhlasím s autorkou článku.
Ak sa chceme porovnávať s Rakúskom, pozrime sa na dôchodky, podporu ŤZP či kvalitu zdravotníctva – teda čo občan za svoje dane dostane. Tam vidíme nepomer medzi výškou daní a výkonom štátu.
Preto netreba tlačiť na vyššie dane, ale šetriť v štáte.
To sa však nedá, ako to spravil Fico, že celú tému odkladal a v septembri povie ministrom: ušetrite. Takto sa neušetrí nič, nanajvýš sa škrtne v investíciách, čo je nezmysel.
Šetriť sa má na spotrebe a zefektívnení procesov. Už minulý rok mal Fico ministrov viesť k zjednodušeniu agendy, k odstraňovaniu duplicít a zbytočnej ručnej práce, následne meniť zákony a prinášať reálne úspory.
Rovnako mal adresne nastaviť energopomoc. Neurobilo sa nič. Na vine je premiér.
Konsolidácia sa vôbec nepodarí ako je naplánovaná: výber od občanov a firiem bude max 75 % a štát ušetrí len 10 % z plánu, takže ľudia aj firmy budú krvácať, problém sa nevyrieši. Typické Ficovo vládnutie – iba mínať, nič iné ako socan nevie.
Odporúčame