Som fanúšik železnice.
Škoda že v SR sa tohoto nedozijem.
Som fanúšik železnice.
Škoda že v SR sa tohoto nedozijem.
počkaj, akože mám ísť teraz hľadať tvoje príspevky dozadu aby som skopíroval ako nariekaš, že keď už sa robia elektromobily, tak aspoň niech to nie sú veľké neekologické SUV ale malé ekologické autá?
aspoň maj stabilné názory :-D
Plynny čistý Dusík nemá s emisiami nič,ty hlboký myslitel. Sa hanbi v kúte.
ešte jedna vec mi napadla: ak sa pneumatika preťažuje (vysoké rýchlosti, náklad, teplo) tak sa doporučuje nafúkať ju viac, lebo ten vyšší tlak ju chráni.
Pri preťažovaní pneumatiky jej teplota rastie, zvyšuje sa tlak ďalej = ešte vyššia ochrana. To sa ale pri dusíku nestane, tam ostane tlak konštantný.
ako píše kolega nižšie, tak pri bežných zmenách teplôt sa ten tlak až tak nemení. Ale napríklad je nutné ho meniť, keď jazdíte s prázdnym, alebo plným autom. Čo je u mňa v lete zmena 2x za mesiac. Ak by som teda mal dusík, tak 2x mesačne idem do pneuservisu dofúkať pneu? Naozaj to nedáva zmysel.
A ak to vodič s dusíkom neurobí a jazdí s podhustenými pneu, tak to sa bavíme o 0,3-0,5 baru, čo už je značný rozdiel oproti dusík teplo/zima.
PS: výrobca udáva tlak v pneu za studena. Teda počíta s tým, že v priebehu jazdy ten tlak pôjde trocha hore. Ak dusík tlak nezvyšuje, o koľko treba za studena fúkať viac?
Ford predal za minulý rok 72tis elektromobilov, takže buď neplatia tie 4mld straty alebo tých 100tis na 1 auto.
Si proste Stan Musk!!
Našťastie si stojíš za svojím a kúpil si si akcie čínskych automobiliek, ktorým cena vystrelila a si boháč!
Ps: aké máš ďalšie videnie, pane?
Rozdiel je v tom, že nikto ti nedáva do ruky peniaze. Naopak, musíš sa snažiť a vygenerovať zisk, aby si daňové zvyhodnenie mohol využiť.
tie zmeny nie sú dotácia, ale daňové zvýhodnenie.
pomôžu aj na ľade. To že si drevo neznamená, že nepomôžu.
Pre istotu dodávam, že "pomôžu" neznamená, že ideš po ľade ako po suchu.
Od iných členských štátov
Máš pravdu.
A ako čítam, aj sedlač zo šenku sa ozvala. Ešteže pálenka podražie.
Neverím, že má volnobeh na 1000ot, ale ináč 👍
Pekné auto.
Pretože Toyot a Lexusov sa tam predá tak málo, že a par ukradnutých zahybe štatistikou.
Viac informácií o tom 2,5 motore nie je? Nepoznám taký motor. To je Ford / Toyota?
Už by to len chcelo, keby prvý smer otvorili z BB von, keďže je nedeľa.
Ale inak dobre, naozaj to zvládli perfektne.
Písali v autoforum, že golf je predražený, tak ti to teraz nejako neštimuje, že? 😊
Fakt je ten, že octavia je, čo sa týka pocitu pri jazde a ticha pri jazde o triedu vyššie ako i30/ceed, navyše má v záruke nižšie prevádzkové náklady o cca 20% (nižšia spotreba phm)* - takže každý kto si môže dovoliť niečo lepšie ide radšej do octavie. Vďaka obľúbenosti sa aj lepšie predá ako jazdenka.
O mazde sa moc nebavme. V našich končinách žiaľ auto nižšej strednej triedy supluje úlohu rodinného auta. Octavia mieri presne na toto - priestranný interiér a veľký kufor. Mazda z toho nemá ani jedno a aj preto je ako jazdenka ťažko predajná. Renomé, že hrdzavie ako žiguli jej tiež nepomáha.
* ešte by som chcel upriamiť pozornosť na servisnú sieť Hyundai- jeden čas mali 2-3 servisy na celú Bratislavu, neviem či to tak stále je
Na pochopenie tohoto treba mat aspoň skončenu ZŠ. To tí dvaja nemajú
Odporúčame