Test: Škoda Kamiq 1,0 TSI – ‘out-doorová Scala‘ nesklame ani s troma valcami
Auto také normálne, ktoré nejako extra nezaujme, ale ani neodradí.
Pár detailov by som si dovolil:
- v meste je Kamiq živým autom
No ja neviem, s odozvou turba koncernu VW... Predpokladám ale, že som "skazený" japonskou atmosférou :).
- dlhodobý priemer 6,6 litra/100 km
To vôbec nie je málo, na to, že ten malý motorček mal byť úsporný. Za 6,6 dnes jazdí akékoľvek auto. Keď mám aspoň motor 2,0, tak to má nárok, ale 1,0T ?
Nechápem, PREČO sa zdá autorovi motor s výkonom 85 kW / 200 Nm slabý??? Veď kedysi mali silné autá napr 85 kW / 180 Nm (napr Mazda 626 z roku 1992). A považovalo sa to za doooosť veľa.
Dnes sme rozmaznaní a každý chce VEEEEEĽA výkonu.
Z môjho pohľadu je to úplne postačujúci výkon pre auto ako je Kamiq a NIKDY mu nebude chýbať pri bežnom vodičovi.
Na druhej strane - motor 1,5 TSI bude mať lepšiu spotrebu, aj výkon. Takže ak by som už priplatil, tak preto, že je to lepší motor (nie kvôli výkonu). Ale aj 1,0T by bol výkonovo OK.