Dosť príznačné je, ktorá prieskumná agentúra pre akého objednávateľ prieskum robí.
Tu konkrétne prieskumná agentúra Focus
(zakladatelia manželia Bútorovci), na čele ktorej je Slosiarik, evidovaný medzi pracovníkmi ("aktivistami") neziskovky - mimovládky Nadácia Pontis, vypracovala prieskum pre portál "360tka.sk" - televízia tohto názvu je známa aj takým javom, že redaktori televízie "360tka" sa často počas tlač.besied nepredstavujú menami, ale aj tak sú ich hlasy (hlasy prevažne televíznej mládeže odtiaľ) všeobecne známe.
V tomto druhu záverov z prieskumu ešte chýbalo obvyklé poučenie z prieskumov posledných rokov,a to poučenie typu - kto je za niečo, čo je vnímané ako trendovo pokrokové -dôkaz excelentného myslenia respondenta - a kto je proti.A doteraz to boli dodatky charakteru, kde stoja názorovo ľudia z vidieka, so základným či len stredným vzdelaním, kde sú názorovo ľudia v seniorskom veku a kde tí ostatní.
A ani to nie je treba konkretizovať,je známe,aké sú to "dodatky".