pekne si to napísal, citlvo. Ale pochybujem že to pali pochopí. Je dosť natvrdlý.
pekne si to napísal, citlvo. Ale pochybujem že to pali pochopí. Je dosť natvrdlý.
Pozeráš sa na to očami inžiniera.
Ale fakt je ten, že to auto bolo extrémne drahé. O cca 50% drahšie ako konkurencia, pritom malo zaostaly motor a nebolo spoľahlivé.
V tých časoch kupovalo mnoho ľudí auto aj kvôli prestíži. Myslím, že dnes chce človek čo najvyššiu hodnotu za svoje peniaze a predaje tomu nasvedčujú.
Takže dnešní manažéri konkurenčných úspešných znaciek to robia správne.
Nemyslím že existuje argument kúpiť si toto a nie napr tú c3
Tam za 10 min 2h, kde je volant hrubší, to nie je miesto kde ho máš držať ty chmuľo. Tam je to hrubšie práve kvôli tomu aby si dal palce pri polohe 14:15 a tie sa mali o čo zaprieť.
Ono stačí ísť na parkovisko a urobiť si vyhýbaci manéver pri 13:50 a 14.15 a uvidíš ten rozdiel, pretože pri 13.50 nezatocis bez prehmatu toľko, ako pri 14:15
Predchádzajúce m5 sa ešte dali predať resp kúpiť ako jazdené ale toto je auto ktoré stojí 150tis € a na druhy deň po kúpe má cenu blízku nule.
1 súhlas, ale oni nemajú inú možnosť kam dať batérie ako do podlahy
2 súhlas, ale to je marketing
3 toto mi tiež nejako nesedí, 38kwh by malo mať dojazd 280km(teoretický dojazd)
4 to je škoda, musí mať veľký kufor
5 silnejší motor viac nezere, a slabším by zbytočne prišli o zákazníkov
6 to ale každé fwd a je to najobľúbenejší pohon
Niet sa čo čudovať, že tu nikto z dezolatov nediskutuje, akí sú európski výrobcovia zaostali.
4,8l na takej streke je paráda.
Väčšina z toho čo si vymenoval je PPP, čo značí, že nestaval štát.
Ostatné odovzdané neskoro a predražené. Sa pozri co postavili za 15r Poliaci a čo my.
Dzurindu môžeš ťažko obviniť z ficovych neúspechov. Logiku to dáva len voličovi Mečiara a Fica = tebe
Keby si vedel ako veci fungujú tak by si nepísal takúto hlúposť. Od projektu cez tender, začatie a ukončenie stavby je 5-10 rokov. Takže ak tí traja nič nepostavili, je to vizitka predchádzajúcej vlády.
Naopak, napríklad prepojenie D1 s R4 pri Bratislave, ktoré zanedbal fico, sa stavia teraz a práve vďaka tým trom, ktorí to nachystali.
Tu sa od roku 2011 nič nezmenilo. Skoro nič sa nepostavilo , nezrekonštruovalo. Za to dlh máme od roku 2008 dvojnásobný na HDP, tzn v reálnych peniazoch asi 4 násobný. Dane máme minimálne o 20% vyššie.
Od roku 2008 do dnes je 17 rokov,'z toho 13 rokov vládol fico.
Áno, treba si kopnúť do fica a jeho voličov. Dobehlo nás Bulharsko a Rumunsko , o moj bože. Dve najchudobnejšie krajiny Európy. To je ficova a tvoja vizitka.
zaujímavé, že žiadna diskusia.
áno je to tak: čínania jednoducho nie sú schopní postaviť takýto motor. V ICE nikdy nebudú konkurovať.
15 najpredávanejších SUV
15 najpredávanejších áut
keď akékoľvek čínske auto bude vyzerať rovnako dobre po 10 rokoch a 300tis km, ako dobre napríklad vyzerá taký VW Passat, potom sa môže VW báť. Zatiaľ sú to z číny všetko len naleštené prdy. Čím netvrdím, že tam o 10r nebudú.
mňa zaujalo toto: " Degradácie batérie môže dosiahnuť približne päť percent po 50-tisíc kilometroch, osem percent po 100-tisíc kilometroch a až jedenásť percent po 160-tisíc kilometroch. "
lebo to sú excelentné výsledky...
značka EV je aj pre nízkoemisné vozidlo
Počuj ty mysliteľ. Zrejme si si pri čítaní svojich vybraných periodík nevšimol, že u EV výkon vplýva na spotrebu iba zanedbatelne. Hmotnosť taktiež dosť málo. Najviac vplýva na spotrebu aerodynamika a jazdný štýl. Toto auto má špičkovú aerodynamiku. Pri bežnom použití bude mať jednu z najnižších spotrieb EV na trhu. Ty troll.
európa by to vedela ťažiť, ale samozrejme dáva prednosť aby sa netažilo tu, nakoľko to znamená záťaž na životné prostredie.
a všetci by sme tomu mali byť radi.
Máš pravdu. Neviem aká je tvoja pracovná pozícia, ale ak nie manažérska, si pripravený pracovať za 500€?
Lebo odbory,'solidarita a sociálne istoty sú práve pre týchto ľudí. Vo Vw Bratislava majú tito zamestnanci v priemere 2300€. Išli by robiť za 500-800€?
tvoje auto má 120k a nie kw ty truľko
pali aj ty miešate jablká s hruškami a len omieľate dookola nezmysly. Nikto vám predsa nenúti 2,5 tonové SUV.
Aj dnes vieš kúpiť malé a hospodárne auto - hyundai i20, škoda fabia, malé kie. Všetko spotreby 5l kombinácia, cena pod 20tis.
Len tu vyplakávate, že také autá nie sú, ale veď sú. A sú lepšie ako táto čínska <>
Odporúčame