Nehovorím, že viem všetko, ale o problémoch s motormi fiat (v dávnej minulosti) som nepočul. Za to jeden čas fiaty veľmi hrdzaveli - lebo používali plechy z "kvalitnej" ruskej ocele.
Nehovorím, že viem všetko, ale o problémoch s motormi fiat (v dávnej minulosti) som nepočul. Za to jeden čas fiaty veľmi hrdzaveli - lebo používali plechy z "kvalitnej" ruskej ocele.
Prasknuta hlava ani prepaleny piest nie je bežná závada. Súhlasím, že auto v servise je problém a drahý. Ale mať V6 bez turba alebo R4 s turbom, to je len predplacanie nákladov na servis v palive.
Konečne sa pri uzaverach rozmýšľa
Pointa je, že aj to najslabšie lacné západné auto bolo omnoho lepšie ako všetko čo vyrobil východný blok. Okrem Tatry, ale to nebola sériová produkcia.
vďaka downsizingu reálne šetrím na palive 2-3l / 100km.
Dajme 2,5 litra, cena benzínu 1,50. Na 200tis km je to ušetrených 7500 eur.
Výmena turba stojí pod 1tis eur...
A hybrid sa nekazí.
Vrať se do hrobu, starouši...
Ani sa nečudujem, v Európe sú nekonkurencieschopni, tú nekvalitu proste nevedia predať.
Je ekologicky a ekonomicky rozhladeny, takže nebude predávať o 3 roky.
Toho Tadžika, čo je u nás podozrivý z trestnej činnosti nedokázala deportovat táto "skvelá" vládna partia, ktorá je všetko len nie progresívna.
"má totiž z percentuálneho hľadiska najväčší podiel predaja luxusných áut z celej EÚ. Na to, prečo je to tak, nech si urobí názor každý sám."
Výsledok 15 ročnej vlády sociálnej demokracie - veľké príjmové rozdieky
Ja mu netlieskam ale hlavne ak by si bol múdry a rozhladeny tak by si vedel, že angličtina nemá ustaleny systém výslovnosti, napr na rozdiel od francúzštiny. Takže rozoberať niecie priezvisko je len také....
V teste je povedané, že toto auto má stále remeň.
Chýbala info či nejakým spôsobom vyriešili problém s rozvodovym remenom, alebo skrátili servisné intervaly alebo všetko po starom a majiteľ si to musí ustrážiť?
Ďakujem za príspevok k veci. Súhlasím.
Ľudia tu žerú huliakovu (a iných neschopakov) bezbrehu kritiku EÚ a zrazu príde výrobca s 260k benzínovým motorom za normálnu cenu.
Tak kde je teda chyba?
Malé mestá to majú tažké, lebo problémy s parkovaním môžu mať ako tie veľké, ale ich parkovací systém na seba nikdy nezarobí.
takže nesúhlasím, že sa jedná o daň resp napĺňanie rozpočtu.
veď Eniaq je Kodiaq.
tak prosím ťa o čom rozprávaš. Kto chce spaľovák kúpi Kodiaq, kto chce EV kúpi Eniaq.
Je to práve naopak, že ak sa spaľovacie auto vyrába aj ako EV, tak toto EV nevyužíva priestor tak dobre ako čisté EV.
vodcom kolóny to určite nie. Ako podmotorizované to je, nehádam sa. Ale 100kw je dosť aby auto zvládalo akékoľvek kopce v MPR.
vidím, že fanklub srandovnej postavičky menom Pali3xy sa rozrastá :-D
napísal si to presne.
nemáš rozhľad.
Sú automobilky, ktoré prestávajú vyrábať spaľovacie motory ešte pred tým, ako im to dovolí legislatíva.
Preto vyjadrenie škodovky, že ich bude robiť - kým sa bude dať - je jasné, zrozumiteľné a logické vyjadrenie.
Odporúčame