Škoda ‘Eviatiq‘: Najväčšie elektrické SUV už testujú na Nürburgringu
" Prišli na to aj Číňania, ktorí dnes ponúkajú / vyvíjajú všetko možné - vrátane dieslov."
Vsak samozrejme pre zaostalu EU musia ponukat smradiace auta, pretoze EU na cinske elektromobily uvalila cla az do vysky 45%, takze z Ciny sa dovazaju prevazne smradiace auta.
Cinsky elektromobilovy zazrak funguje dobre. To ze niektore male automobilky skrachuju nijako zasadne neovplyvni trh. BYD ma velky dlh, ale ide o obrovske investicie a dlh je kryty z velkej casti realnym majetkom, ktory prinasa realny zisk.
"Zisk čínskej automobilky BYD sa v prvom kvartáli zdvojnásobil, keď vzrástol najprudšie za takmer dva roky.
Čistý zisk v prvom štvrťroku stúpol o 100,4 percenta na 9,2 miliardy jüanov (1,11 miliardy eur). Automobilka pôvodne počítala so ziskom 8,5 až desať miliárd jüanov. Tržby medziročne stúpli o 36,4 percenta na 170,4 miliardy jüanov."
https://www.trend.sk/spravy/cinsky-vyrobca-e…